Hoi hoi, Ik zet mijn vraag maar even bij deze categorie, daar mijn dochter toch steeds meer denkt een peuter te zijn! Het volgende is er aan de hand. Ze wordt in mei 2, en zal voor die tijd in een groot bed gaan (wanneer haar kamer klaar is). Ik wilde haar eigenlijk dan ook nog wel in een slaapzak doen, maar deze trekt ze nu al voor een deel uit. Ze weet hoe een rits werkt en na elk slaapje ligt ze half uit die zak! Zal ik overstappen naar een dekentje? Gaat dat vanzelf goed? (kan me nauwelijks voorstellen, want ze is een enorme woelert en ligt er met 5 minuten al naast)
Ik doe tegenwoordig de slaapzak binnenstebuiten aan, omdat Milan het ding anders ook uittrekt. En sinds kort zijn we hem aan het laten wennen aan een dekentje in zijn ledikantje, omdat hij binnenkort overgaat naar een groot bed en ik hem dan gewoon onder een dekbed wil laten slapen..HIj is nu trouwens 27 maanden..
Mijn dochter deed precies hetzelfde en inderdaad dekbedje gekocht. Had er een hard hoofd in maar eigenlijk ging het hartstike goed. Ik deed haar lekker in stoppen en als ik ging/ga slapen leg ik het deken nog een keer goed. Gewoon proberen!
Op het KDV waar ik werk doen wij de slaapzakken achterste voren aan...werkt prima voor de kleine uitvinders...
Onze dochter trekt ook zelf haar slaapzak uit. Nou ik doe hem binnenstebuiten en achterstevoren en dan wordt het toch wel heel lastig hoor. Succes ermee. x Linda
Wij gaan hem maar uit laten. Gisteravond heeft mevrouw hem helemaal uitgetrokken en over haar bedrand heen gegooid! Nou ook goed.. dan maar in pyama slapen!
Idd moontje, doen wij ook (ik werk bij een onthaalmoeder); de slaapzak achterstevoor aandoen, en dat werkt prima. Er is nog geen enkele pruts 'ontsnapt'
Nou, hier gaat ie niet meer aan! En als ik haar deken omhoog hou en zeg "Ga maar lekker liggen" Dan schuift ze heerlijk met die kont onder haar dekentje.. haha! Wijsneus!
Mijn dochtertje wordt in april 3 en ligt nog steeds in haar slaapzakje! Maar binnenkort krijgt ze een groot bed en dan dus zonder slaapzak. Ik heb nog wel een volgende vraag: Wanneer slaapt een kindje op een kussen? Heeft iemand enig idee? Ik vraag me dus af of ik er al een moet kopen of niet, volgens mij vindt ze dat helemaal niet fijn,nl
Melvin heb ik ook al een tijdje in een groot bed en zonder slaapzak en het gaat perfect. Ik heb melvin niet op een kussen. En ik zou ook niet weten vanaf welke leeftijd dat moet.
Toen Eva twee werd is ze in een groot bed gaan slapen. Direct op een (kinder)kussen wat overigens vanaf hun tweede mag, en eerst nog in haar slaapzak. Sinds een aantal maanden heeft ze ook de slaapzak niet meer aan. Ze kruipt nu elke avond zelf onder het dekbed en gaat heerlijk met haar knuf op het kussen liggen. Kwebbel
jaaaaaa... astrid kruipt er nu ook zelf onder LIEF HÈ. En ze heeft een kussen in haar bedje. Maar die gooit ze zelf uit bed als ze gaat slapen.. Als het goed is krijgt astrid dit weekend een ander bed. Ik ben benieuwd!
Hihihi...dat kussen uit bed gooien herken ik ook nog wel. Neehee zei eva dan is nie goed....en weg kussen. Maar ondertussen vindt ze het heerlijk. Een genot om je meissie zo in bed te stoppen. Kwebbel
Ik heb gelukkig vanaf dag 1 mazzel gehad met ons meissie en slapen. (en met alles eigenlijk, het zou bijna saai zijn..) Maar goed, ze wordt in mei 2.. dan zal het vast anders worden. Ook met zusje erbij dan..