Ik begrijp niet zo goed hoe je bij een normale slaapzak het riempje tussen de benen vast krijgt? Daar zit toch die zak dan in de weg?
Ik heb deze, is van de hema, staat idd niet op de site. (Let niet op hoe hij er uit ziet, hij moet nodig gewassen worden) hij is er in 2 maten
Ik heb dus deze: Speurders.nl: Slaapzak afrits a.s Slaperig Heeft geen gat maar een rits aan de onderkant. In de maxicosi ritsen wij de onderkant open en dan kun je er 2 aparte beentjes van maken en weer dichtritsen.
Ik ga een koeka oslo aanschaffen. Lijkt mij in ieder geval zelf al heeerlijk om tussenin te liggen ..
Ik had een gewone, willekeurige slaapzak en er zelf een heel groot knoopsgat in genaaid aan de achterkant. Aan de voorkant liet ik dan de rits iets open. Werkte prima!
Aha, nu begrijp ik wat jij bedoeld. Dan zou ik voor little company gaan, die is heel erg fijn en dan heb je ook geen deken meer nodig. Ik heb er 2, beide tweedehands gekocht en ze zijn heel erg fijn. 2 zakken in 1. Los te gebruiken als slaapzak met mouwen, of de binnenzak zonder mouwen