Hallo, Nav mijn topic over de lodger hopper.. Ik kan zelf niet zo veel vinden, maar ik ben op zoek naar een slaapzakje die ik voor mijn zoontje in een(camping) bedje kan gebruiken en in de maxi cosi. Wij moeten hem regelmatig vanuit onze late diensten ophalen bij de oppas en wil hem zo snel en makkelijk mogelijk in de maxi cosi leggen en thuis weer in bed kunnen leggen. Ik wil geen dure, want dat vind ik zonde omdat ze steeds weer een maatje groter moeten hebben. Ik bedoel dus zo'n slaapzakje met mouwtjes (die je er af kan ritsen), niet zo'n slaapzak die je al van te voren in de maxi cosi vast maakt. Wie heeft er een tip? Ik kreeg net al een berichtje over dat de prenatal ze ook verkoopt en een tip over de mini monkey.
Wij hebben omgeveer zo eentje van dreambaby Gebruiken we altijd, lekker warm en je kan de benen splitsen maar ook aan elkaar vast doen zoals een gewone slaapzak
Ik heb er eentje van de Prenatal, waar je met een rits twee benen in kan maken. Ik heb eerst twee andere modellen gehad, met zo'n 'gat' voor de sluiting van de autostoel. Daar liepen we altijd mee te klooien omdat het gat eigenlijk net iets te klein was voor de autostoelbevestiging, en mijn dochter had regelmatig haar been door dat gat heen 's nachts. Het model met een rits bevalt veel beter.
combisleeper heeft dat, dat is een vier seizoenen slaapzak. Wel aan de prijs maar op MP voor 20 euro ofzo. Je moet wel de baby versie hebben, de gewone is vanaf 14 maand ofzo, die is echt veel te groot. ik heb er wel een voor je als je wil aangezien onze jongste naar de grote zak van zijn zus gaat
Voor in de autostoel moet je iig geen gewatteerde slaapzak hebben, want dat is gevaarlijk. De gordeltjes moet je goed strak vastmaken en een gewatteerde slaapzak/winterjas zorgt voor teveel ruimte bij een aanrijding doordat de jas/slaapzak dan geplet wordt.
Bij de zeeman hadden ze die laatst weet niet of ze die nog hebben. Witte, daar hoorde ook een klein knuffeltje bij. en bij het kruis zeg maar zat een gat zodat je daar de riem door kan halen van de maxi cosi. Was nog geen 10tje.
Wij hebben een slaapzak van Prenatal die je met twee ritsen om kunt bouwen tot een slaapzak met twee broekspijpen. Dan kan hij in de MC. En de mouwen kunnen er ook nog afgeritst. Ideaal ding, ik gebruik hem nu al voor het derde kind en hij ziet er nog uit als nieuw.
Ik heb dezelfde als hierboven beschreven. Van de prenatal, met wakker/slaperig erop, onder de 25 euro
Bedankt voor de reacties! Ik ben bij Prenatal geweest vanmiddag. Daar hadden ze alleen eentje zonder mouwen en niet gewatteerd. En je kan dan bij de beentjes de boel open ritsen voor de gordel. Een andere hadden ze niet. Alleen bij een andere winkel, maar dat was met zo'n gat erin voor de gordel, maar volgens hun was dat wel minder makkelijk om er doorheen te krijgen. Dus ik heb die maar gewoon gekocht De rest is zo duur allemaal..
Wat ik deed was de slaapzak openritsen, benen eruit en de flap onder de billen/ rug slaan. En zo in de mc.
Die ga ik eens een keer uitproberen Zag een poosje terug ook zo'n gewatteerde slaapzak met een gat erin bij de Zeeman. Was niet eens zo gek duur. Weet alleen niet meer of je de mouwen er ook af kan ritsen.
ik heb ze ook bij zeeman gezien. normale slaapzak met lange mouwen. maar met gaten voor de maxi cosi/buggy
Wat ik zag bij de zeeman was absoluut niet geschikt om in te slapen. Was meer een soort skipak. lijkt me ook niet lekker in de mc trouwens.
Oke. Ik had namelijk de tip ook gekregen. Maar vond alleen dus een soort buitenpak slaapzak. Was ook geen 100% katoen. Nu heb ik hem niet meer nodig. Jammer dat ze hem toen niet hadden.