Wij hebben een maxi cosi autostoeltje gekocht waarbij geen kap zit (aan achterkant maxi cosy en vast aan hengsel). Er zitten ook geen uitsparinkjes op de hendel. Weet iemand of hier toch een oplossing voor is of had ik dan maar een veel duurdere moeten kopen?
Je kunt bij sibble.nl superleuke losse kappen kopen. En lief heeft ze nu ook, Google eens op lief! For dooky
Welke merk heb je en heb je mischien foto? Ik heb de Cabriofix ook via mp gehaald netjes voetenzak met kap en verkleiner voor 30 euro
Wij hebben deze ook en aan de achterkant zit een klepje en achter dat klepje zit de kap en het boekje verstopt.
Hij zit in de achterkant aan een vakje, en werkt met klittenband.. Je heb dus geen uitsparing nodig in het hengsel
Hahaha stom hè?! Wij kwamen er (bij de Cabrio Fix) ook pas na een week of 3 achter dat de kap verstopt zit
Nou waarom dom ik had een kinderwagen de quinny buzz toen ik ging voor het eerst winkelen bu it en de stad met me moeder en de kleine nou toen we na huis wouden kreeg ij onderstel niet ingeklapt meer wist gewoon niet meer hoe hahahah had bijna dat ding dr achter gelaten.