Ik heb al even rondgekeken op forum, maar ik kan er 1, 2, 3 zo geen antwoord op vinden... Ik zit te twijfelen over de aanschaf van een aquasit, op zich lijkt het me toch wel makkelijk... Vooral in het grote bad... Maar tot hoe lang kan een kindje eigenlijk in zo'n zitje?
Wij hebben er een van prenatal merk. Hij zit er nu nog in maar dat duurt niet lang meer. Hij wil graag wat rechterop zitten. Dus binnen kort maar een badring halen.
Wij hebben het ook en ik moet zeggen het is handig, maar enkel de eerste paar maandjes. Thor zit nu al een maand of 3 gewoon zonder aquasit (heb hem vast natuurlijk he ) of in een badring of op een speciaal kussen in het grote bad.
Luc wilde er met 4 maanden ofzo al niet meer in. Ben een tijd samen met hem in bad geweest, maar nu kan hij goed zitten dus zit ie in zo'n badzitje.
Ik weet niet waar je woont maar voor 5 euro kun je er 1 bij me ophalen. 2 keer gebruikt. (mijn mannetje kan al sinds hij 6 maanden is zitten, dus wilde er niet meer in.)
Wij hebben hem tot vorige week gebruikt en ik vind het een echte aanrader. Ons zoontje kan nu goed zitten ,dus zit hij los in bad.
Ik heb 'm pas met 3 maanden gekocht en dochterlief vindt 't helemaal geweldig! Voorlopig is 'ie hier dus nog wel even in gebruik (overigens in het babybadje).
Ik vond het een ideaal ding, heb hem heel lang gebruikt in haar badje, denk wel tot 10 maanden. Vanaf een maand of 7 deden we haar in het grote bad wel in een badring, omdat ze zelf ook zat.
Ik vind het een onding! Ze kunnen er niet goed in liggen. Ik had het idee dat de verhouding helemaal niet klopt. Die van mij mag je ook voor 5 euro kopen, haha.
Hai.. bedankt voor de reacties. Als ik het goed begrijp, zijn de meeste kindjes er met 6 a 7 maanden toch wel uit... Hmmm, aangezien ons ventje 4,5 maand is, zal het waarschijnlijk niet zoveel zin meer hebben. Natasja: bedankt voor je aanbod, maar we wonen een beetje te ver weg... Balou: ik woon ook in de provincie Groningen, haha... dus ik weet niet waar jij precies woont
Nou Balou, hij is in gebruik genomen hoor... Gelijk vandaag maar even uitgeprobeerd. Eerst maar eens met kleertjes aan er in gezet en dat ging niet helemaal van harte. In het badje verliep het allemaal veel beter. Kereltje zit helemaal opgevouwen in het zitje, lijkt mij zelf totaal niet comfi, maar hij had de grootste lol. Zo kon hij ook makkelijk bij zijn voetjes Ik vind het zelf wel fijn dat ik een extra hand vrij heb, kan ik wat ontspannender/makkelijker met hem "spelen/afleiden" in bad... Helemaal omdat hij het badje verschrikkelijk vindt. Dus voor zolang het nog duurt, komt ie hier wel goed uit. En nog een by the waytje... Jullie meisje is echt wel een dotje