Goedemorgen, Mijn dochter is erg beweeglijk dus lakentjes trapt ze weg, daarom overgestapt op een slaapzak. Ik heb de wit/grijs gestreepte slaapzak van de Hema en een Ergopouch. Op haar slaapkamer is het ongeveer 22 graden. Met warme dagen draagt ze alleen een rompertje maar ik heb nu het idee dat ze het een beetje koud krijgt in de nacht. Wat dragen jullie kleintjes in bed?
Hier nu (19/20 graden) romper korte mouw, pyjamabroek en de herfstzak van puckababy. Met 22 graden romper lange mouw en de herfstzak van puckababy zonder mouwen (zelf gemaakt).
Hier zo'n 18 graden, een romper met lange mouwen en een dikker slaapzakje van de Hema zonder mouwen. Als het straks gaat vriezen krijgt ze de pyjama erbij aan.
Mijn meisje slaapt in pyjama, romper zonder mouw, zonder sokjes in een winter slaapzakje van prenatal en een lakentje (lakentje vind ze lekker om ingestopt te worden. Wij slapen altijd met een raam open, dus 's nachts koelt het best wel af in onze kamer. Mijn zoon ligt ook in winter slaapzak of in de puckabag vierseizoenen met romper korte mouwen en pyjama.
Hier ook de hema gestreepte slaapzak. Zoontje heeft de mouwen er nog af, maar wel een romper met lange mouw aan en sinds deze week een pyjame broek. Als het kouder gaat worden, dan kan er nog een pyjama shirt, mouwen aan de slaapzak en een dikkere slaapzak aan.
Zoontje slaapt in romper korte mouw, pyjama en dan slaapzakje zonder mouwen. Nu nog de zomerversie, maar de winterversie ligt al klaar. Hier ook altijd het raam open.
Zoon lief is net als moeder een kou kleum (wordt 's nachts wakker van kou). Slaapt in romper met lange mouwen daar over pyjama pakje. Als het koud is sokjes erbij. Hij slaapt onder een laken met deken en kruik aan zijn voetjes. Tot nu toe koudste moment op zijn kamer 17,5
Hier nu tussen de 18 a 20 graden. Ze slaapt in een Puckababy, heeft er alleen een mouwloze romper onder aan.
Wow ik geloof dat mijn dochter dan echt een koukleum is! Ze ligt nu, met 19 graden 's nachts op haar kamer, in een winterslaapzakje met mouwen met daaronder: romper lange mouw, shirt lange mouw, broekje en dikke sokken. En of dat nog niet genoeg is ook nog eens een dekentje. Met minder wordt ze wakker van de kou, ik ben erg benieuwd hoe dat in de winter moet... Ze heeft het niet van een vreemde trouwens, haar ouders liggen sinds gister ook alweer onder een winterdekbed
Hier is het rond de 20 graden. Dl slaapt in een dunne slaapzak van de hema met een romper korte mouw en nu het wat frisser wordt een pyama lange mouw.
Ik vind het echt koud in de kamers savonds!!! dus heb voor mij zoontje gewoon een slaapzak met korte mouwtjes ook het rompertje nog met korte mouwtjes, maar wel een pyjama met lange mouwtjes binnenkort maar een rompertje met lange mouwtjes aan doen als het weer zo blijft.
Mijn ukkie slaapt in een pacco en daar onder heeft hij een mouwloos rompertje En daar overheen een dubbele molton dekentje
Mijn dochter heeft een romper korte mouw aan, met een pyama lange mouwen en lange pijpjes, sokken en een slaapzak met mouwen (puckababy vier seizoenen bag). Met minder wordt ze wakker van de kou.
Mijn dochter heeft een pyjama aan met lange mouwen/ pijpen en sokken. Daarbij een zomerslaapzak met korte mouwen en een laken over haar heen. Maar dat laken blijft ze niet echt onder liggen. Nog eventjes en ik ga kijken voor een andere slaapzak denk ik..
Ik zit ook even in een slaapzakdilemma. Heb toevallig van de week ook een hema slaapzak (de gestreepte) gekocht. Hij lijkt me heel fijn, maar niet voldoende voor een hele koude winter natuurlijk. Nu hadden ze ook dikkere varianten, maar zijn die ook fijn? Ze zijn nu namelijk in de aanbieding. Anders haal ik er van de week wellicht nog eentje bij. Mijn zoontje slaap nu in de ergococoon (in gebruik als slaapzak), met daarin een pyjama met lange mouw + sokken. Daaroverheen een laken met een dekentje. Het slaapzakje zelf stelt weinig voor (is heel luchtig, en voor warme zomers bedoeld), maar hij slaapt daarin heel goed.