Doomo zitzak EN wipstoelje??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anna123, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hi meiden!

Ik vroeg me dus het volgende af..ik krijg een Doomo zitzak maar heb ik dan ook nog een wipstoeltje nodig? Of heeft die zitzak een beetje dezeldfe functie? Behalve dan dat hij niet wipt natuurlijk! Zou het nm zonde vinden om voor niks een wipstoeltje aan te schaffen!

x

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik zou zeggen dat een van de twee echt meer dan voldoende is ;)! Verder kan je altijd nog, mocht je vinden dat je een wipstoeltje mist, gaan kopen wanneer de kleine geboren is en je alles al een tijdje in gebruiik hebt ;)!

Wij hebben zelf overigens nooit een wipstoeltje oid gebruikt ;)!

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    ok..ja ik ging opeens twijfelen! Dacht in die Doomo zit hij wel heel fijn maar je kan hem niet heen en weer wippen...Nou ja, je hebt gelijk mocht ik het echt missen haal ik er eentje....kost nu ook weer niet de wereld zo'n wippertje!

x

4. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Lijkt me niet nodig. Mijn kids zaten wel in de wipstoel, maar die stond zowiezo niet op wipstand. Dus om hem alleen daarvoor te kopen zou ik niet doen.

5. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    ik had voor mijn dochtertje wel beide.
    In de doomooseat liggen de kindjes heerlijk,maar een fruithapje geven is bijna onmogelijk in de doomooseat.
    Wij hadden een goedkoop wipstoeltje erbij gekocht

gr sarita

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    nee hoor, hier alleen een doomoo.
    Fruithapjes gaven we in het begin op schoot en daarna (met 6 mnd) gewoon in de kinderstoel!

Deel Deze Pagina