Heeft iemand een van deze kinderstoelen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Naantje20, 2 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Naantje20

Naantje20 Actief lid

13 jul 2008
    241
    0
    0
  2. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Toevallig van de week een meegroeikinderstoel besteld. We moeten hem nog binnen krijgen dus ik kan je nog niet vertellen of hij bevalt, maar ik verwacht het dus wel ;).
    We hebben de kinderstoel met blad en stoelverkleiner besteld. Als je de stoel in 1 keer met blad en stoelverkleiner besteld kost het hele pakket maar 10 euro meer dan als je alleen de losse stoel besteld. We twijfelden of we het blad wilde maar voor 10 euro gingen we er niet moeilijk over doen. En misschien is het ook wel eens makkelijk om haar met blad in de stoel middenin de kamer te zetten.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Als ik die stoelen zie, dan zie ik allemaal stoelen die nagemaakt zijn van bekende merken. Ik zie een namaak Tripp Trapp, een family meegroei van Geuther, een stoelverhoger van Jamak. Alleen de prijzen zijn iets goedkoper zeg maar. Lijkt me zo op het eerste gezicht niks mis mee.

4. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    idd veel vergelijkingen met de bekende duurdere merken...zou niet weten wat er mis zou kunnen zijn....

moet zeggen wij hebben de tripp trapp, en vind het gewoon super!

5. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Wij hebben een van deze stoelen (yasmine)
    Mijn zoontje zit er heel goed in, dus hij bevalt prima!

Er zijn wel wat kleine dingentjes maar ik weet niet of de trip trap dat ook heeft...
    1: Als de baby beugel erop zit kan ik hem niet onder de tafel schuiven. De beugel komt dan tegen het tafelblad aan.
    2: Ik heb de white wash versie en die vind ik niet zo mooi. Hij is nog te geel naar mijn smaak. Maar toen ik de stoel bestelde hadden ze hem nog niet in het wit.
    3: Het kussentje wat erbij zit heb ik er na een week al uitgehaald. Het is heel dun en wit. Dus erg snel vies en zonder kussentje zit hij er nog net zo goed in.
    4: De plankjes klemmen een beetje dus ik kan ze niet zelf verstellen. Daar heb ik echt mijn man voor nodig en hij moet dan ook flink wat kracht gebruiken.

6. Alita

Alita Niet meer actief

wij hebben eentje van de babydump merk tiamo, ik vindt m prima en hij lijkt op eentje van de voorbeelden en kostte maar 49 euro!!

7. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    mij lijkt de stoel linda wel mooi. lijkt wel een beetje op een tripp trapp. als je voor de luxe gaat. scheel het je nog een dikke 60 euro als je de tripp trapp helemaal compleet wil hebben.

ik houd dit zeker in mijn achterhoofd.

8. Peentje

Peentje Actief lid

29 jan 2009
    302
    0
    0
    Brabant
    wij blijven bij de TrippTrapp...........heeft zich in de loop der jaren bewezen toch........

9. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    wij hebben de geuther meegroeistoel. Hij zit er goed in maar de knoppen om het blad vast te zetten en los te draaien vind ik eeen drama! Ik zal ook nooit meer deze stoel kopen. Ik wilde voor de trip trap gaan maar onze eettafel is te hoog, dan zou hij net op de rand kijken...

Succes met je keus,
    Miek

10. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Wij hebben de caya-stoel. Ik vind hem niks onder doen voor de trip trap van stokke. Hij is niks minder solide of stabiel en voldoet aan de nieuwste veiligheidsnorm.
    Stokke heeft de naam, maar wil niet zeggen dat hij daarom beter is.

Deel Deze Pagina