2e babyfoon-vraagje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door loesje1982, 30 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje1982

loesje1982 Fanatiek lid

4 apr 2011
    2.070
    0
    0
    Hier
    ik voel me een enorme doos, maar hier komt dan toch mn vraag::p

de 2e is onderweg en daarvoor wil ik straks ook graag een babyfoon gebruiken, onze eerste is dan nog maar 21/22maanden en slaapt erg onrustig, dus die moet haar 'eigen' babyfoon houden.

hoe doe ik dat? kan ik 2 baby-dingen op 1 ontvanger aansluiten of moet ik er een aparte bijkopen en heb dan 2 ontvangers staan?:)

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Niet elke babyfoon kan worden uitgebreid met een 2e baby-unit.... Of je moet een nieuwe set kopen met 2 baby-units en 1 ouder-unit.

Hier ook een tweede onderweg, maar ik heb gewoon een 2e babyfoon erbij gekocht in de aanbieding. Ik heb geen probleem met 2 babyfoons, ik merk de 1 gewoon met een stickertje ofzo.

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hebben ook een tweede babyphone gekocht. Een heel simpel ding van alecto. Het enige wat hij doet is het geluid doorgeven naar beneden en er zitten sterrenlampjes in. Ik gebruik deze voor mn zoon,ook al is hij ruim twee. Voordat hij gaat slapen ligt hij altijd nog lekker te kletsen en vind dat heerlijk om te horen. En sinds kort kan hij zelf zn bed in en uit en vind het wel prettig om te kunne horen of alles nog goed gaat boven ;) En ik gebruik het lampje altijd. Ik doe de sterren aan als hij 's avonds gaat slapen als zijnde nachtlampje.

Wij hebben alleen dat als we de ouderunits van beide babhphones naast elkaar zetten dat zd elkaar in de weg gaan zitten. Dus hier staat de een aan de ene kant van de kamer en de ander aan de andere kant. Maar ik stoor me er niet aan. X

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben besloten het bij 1 babyfoon te laten om te beginnen. We hebben een beeldbabyfoon en het model dat wij hebben kan geen 2e camera ontvangen dus moet dan weer een andere kopen. Maar de baby komt straks bij ons in bed met een cosleeper, dus snachts heb ik de babyfoon al niet nodig. En onze dochter slaapt niet meer 's middags. Dus wij zetten hem overdag bij de baby en snachts bij onze dochter.

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Die van ons is een Alecto DBX-85 (instapmodel geloof ik). Ook met de sterretjeslachtlichtjes in de baby-unit

Deel Deze Pagina