Ik ben in januari uitgerekend ik wacht op een mooie aanbieding van de stokke hoop dat er nog een mooie aanbieding komt in december of zelfs in januari. Maar ik vroeg me af hebben ze de kinderwagen ook op voorraad hebben, of is het net als bij de babykamers?
Weet niet hoe het bij andere wagens zit, maar wij hebben vrijdag een wagen besteld en krijgen deze de 2e week van januari. Ik geloof dat als het nodig was, we de wagen wel eerder konden krijgen. Wij hebben onze wagen bij babydump gekocht. Succes
Weet niet hoe het nu is, maar paar jaar geleden hadden we geen kinderwagens op voorraad. Je zat dus vast aan een standaard levertijd. Waarom bestel je hem niet bij een winkel met laagste-prijs-garantie, zoals bijv. Babydump? Dan spreek je af dat ze hem in januari leveren en als je hem in de tussentijd ergens anders goedkoper vindt (en dit doorgeeft) dan passen ze de prijs voor je aan. Kijk maar eens in het topic Tip: laagste prijsgarantie babydump... daar vind je meer voorbeelden van mensen die zo de producten alsnog voor een lagere prijs krijgen.
Nou Froetsel ik ben ook in januari uitgerekend en wilde de kinderwagen eind december laten leveren. Verkoopster vroeg me of ik t zeker wist.. Uiteindelijk verzet naar begin december maar wel bij Baby-dump dus als ik hem ergens goedkoper zie kan ik tot de geboorte van mijn mannetje voor die prijs krijgen! Misschien een tip voor jou?!
Ik heb mijn kinderwagen online bestel bij kinderwagen.nl tijdens mijn zwangerschap.. Binnen 24 uur had ik het meeste in huis. Alleen de reiswieg een dag later. Moeten ze die net op voorraad hebben natuurlijk, maar dat ging bij ons dus goed..
Sluit me aan bij Julia en Roxy, als je hem besteld bij bijvoorbeeld babydump en je komt voor je uitgerekende datum nog een betere aanbieding tegen dan passen ze de factuurprijs voor je aan. Als je besluit bij hen te bestellen, kun je ook even bellen om te vragen wat de levertijden eventueel zijn. Als je hem vast bestelt in de winkel daar kun je een leverweek aangeven en dan kun je betalen bij aflevering of door te zorgen dat het 5 dagen voor levering op hun rekening staat, dan weet je zeker dat je hem in ieder geval op tijd hebt. Mocht hij dan nog ergens goedkoper blijken te zijn met dezelfde acties (nu gratis voetenzak stokke en luiertas little company) voor je uitgerekende datum, brengen ze het verschil in mindering op je factuur of krijg je het terug als je al betaald hebt. Als blijkt dat de wagen het hele jaar door goed leverbaar is kun je ook een aanbieding afwachten uiteraard. Weet niet hoe dat zit met de stokke.
Gewoon bestellen bij babydump. Daar geldt sowieso op alles wat je daar koopt dat wanneer het tijdens jouw zwangerschap goedkoper wordt, je dat bedrag terugkrijgt. Ik heb de Joolz day besteld en die kon een week of 4 erna geleverd worden. Succes!
Bij mij zei Babydump dat de Joolz Day een levertijd van 6 weken had. Nu wil ik alles eind december laten bezorgen, dus wat mij betreft geen probleem!
Wij hebben hem bij baby-dump gekocht en mochten hem gelijk meenemen..Hadden we vast mazzel...ben er super blij mee..
Ik was vorige week in diverse babywinkels, maar alle verkopers vertelde mij dat er op dit moment een levertijd is van 4-6 weken op bijna alle modellen. Echter in de maand december hebben zij voor populaire modellen extra wagens in bestelling, omdat er dan veel verkoop is. Dan is het de gok wagen en hopen dat hij op voorraad is... Wij willen de bugaboo donkey en die heb ik gister toch maar besteld... Hij komt in week 50 binnen en we halen hem in week 51 op. Een tip... Mocht je weten welke kinderwagen je wilt hebben, dan kun je bij babydump een sort bestelling erin zetten en meteen kijken wanneer de kinderwagen binnen komt...