Weet iemand waar slaapzakken te koop zijn die wat minder wijde armsgaten hebben en dat het niet zo wijd is bij het hoofdje? Ik heb nu drie slaapzakjes van 70 cm lang(gaat nog net)alleen is het zo wijd bij de armpjes en hoofdje.
Ik vind het de eerste maanden eigenlijk altijd wel (wat) te wijd. Wij versmallen de armgaten met veiligheidsspelden. Op die manier kunnen de armpjes er niet doorschieten en gaat het met het hoofdje ook wel goed...
70 cm gaat nog zei je ? ik heb een slaapzak van prenatal, echt nog helemaal nieuw, maar deze heeft een schuine rits en dat vond manlief echt helemaal niets met aan en uit trekken. ze heeft er 2 a 3 nachten ingeslapen. en deze is ook smal.... als je wil mag je hem voor de verzendkosten overnemen om te kijken of het smal genoeg is en zodra je kindje 70 cm niet meer past dat je die dan eventueel een maat groter haalt bij de prenatal ? het is een neutrale slaapzak
@Mejojo: Dankje voor het aanbod, heb alleen al 2 slaapzakken van de Prenatal en die vind ik aan de bovenkant juist wijd.. De andere is van de Zeeman en is ook wijd.
van de ikea vond ik erg fijn in het begin en zaten perfect rond de armen. En de rest inderdaad met de veiligheidspelden.
Ik heb er net nog een van de hema aangeschaft, de rode met witte stippen en een roze rits. Die heeft echt super smalle armsgaten!