Hallo dames, Mijn zoontje is nu 6 maanden oud. Hij slaapt in een zomerslaapzak zonder mouwen inmiddels wel ook onder een deken en laken. Wat moet ik voor slaapzakken voor de winter kopen? Dikke met afritsbare mouwen? Of zonder mouwen? Of gewoon een dunne slaapzak met een dikke deken?
Hier altijd alleen een slaapzak en dan met afritsbare mouwen ja, heb overigens de mouwen er nooit aan gehad maar wel handig als het kan natuurlijk...
Ik had ook altijd een winterslaapzak met afritsbare mouwen voor mijn zoontje. Gewoon van de Hema. Ik vind het ideaal
Winterslaapzak met afritsbare mouwen. Wij hebben de mouwen er bijna nooit aan, maar het is wel erg handig als het wel kan wanneer het een keer flink koud is 's nachts. Speaking of which; waarom hebben veel winkels de winterslaapzakken nog niet? Keek laatst bij de Hema, alleen maar wat restantjes, geen enkele in de goede maat voor mijn dochter... Het is nu toch al wel echt te koud voor alleen een zomerslaapzak... En lakens+dekens werken niet bij grote rondreismeisjes. Maar goed, dat is wellicht weer een heel ander probleem, dat was de vraag van TS niet .
Nou Emily, ik zie er ook maar weinig met afristbare mouwen die er ook nog een beetje leuk uitzien voor een jongen...
Ik vroeg er vorige week bij de Prenatal naar en daar zeiden ze dat ze ze de komende weken ergens verwachtten... Misschien dat het dus gewoon nog moet komen. Maar gezien de temperatuurdaling nu het herfst wordt zijn ze daar wel rijkelijk laat mee!
Zouden ze ermee wachten tot na de mama mazzeldagen zodat ze ze niet meteen met korting hoeven te verkopen?
Wij halen vandaag ook 4 seizoenen slaapzak puckababy THE bag bij de prenatal handig zo tijdens de MMD
Ohh wie weet, heb ik nog helemaal niet bij stilgestaan! Maar de Hema had ze vorige week ook nog niet/nauwelijks (alleen restanten), dus het is niet alleen de Prenatal.
Hier hadden ze ze vorige week al wel bij de HEMA, aantal oude collectie met korting, maar ook de nieuwe collectie hing er. Wij hebben er 1 met korting gekocht als reserve, en een puckababy the bag is online besteld. Dochter heeft het nog al snel koud, en dekens dat werkt niet met al dat gedraai en geschuif in bed.
Hier een little company combi sleeper en een extra slaapzak van de hema. of het nieuwe of oude collectie is weet ik niet (donkerblauw met witte sterren) maar hij was er in de juiste maat met afristbare mouwen en flanellen binnenkant: lekker warm voor onze koukleum!
Ik heb gewoon de standaard witte met afritsbare mouwen van de hema gekocht. Zal me een worst wezen of het van de nieuwe collectie is, als mijn dochter er maar warmpjes bij ligt! (Al vond ik de slaapzakken met dessins van vorig jaar behoorlijk lelijk. Vandaar ook de witte.)
Ik heb een combisleeper gekocht voor als het straks echt heel koud is.. Op de slaapkamer van dl hebben we maar enkelglas..
Wij hebben een grobag. Ideaal, past zich aan, aan de temperatuur van de kamer! Je hebt er geen deken voor nodig en door het gat aan de achterkant past hij goed met de safe t sleep!
Ik heb meisje die altijd koud heeft dan warm. Ik heb slaapzak combisleeper hij is lekker warm maar ook erg dik. Ook voor haar bijna 6mnd is erg groot! 70cm is die.. Ik heb ook puckababy gehad van 60cm is eeg super fijne slaapzaken! Nu ben ik fan van merino slaapzakken. Gekocht bij dragenenzo. Dun eco en erg warm. Niet te warm en nooit koud. Later kan die afgerits worden en wordt het slaap jurkje voor meisje. Ben eeg blij mee. Combisleeper in de kast) Wat ik nog goed heb gelezen over ergppuch die is echt het beste volgens mij op dit moment wua TOG isolatie. Kijk bij ikbenmamma.nl staan veer revieuws en artikelen