Hoi hoi Onze dochter (21 maanden) doet sinds 2 weken zelf dr slaapzak open ritsen en af en toe ook de romper open en dr luier uit. Nu klimt ze tegenwoordig wanneer ze dr slaapzak uit heb op de rand vh ledikant, pff hou mn hart vast! Hebben jullie een tip mbt zelf dr slaapzak niet meer open kunnen doen? Ben bang dat als ik ze onder een dekbed ga leggen dat ze dan dr ledikant iedere keer uitklimt met alle gevolgen vandien! Iemand tips? Groetjes Angela
Ik duw het trek label van de rits naar binnen... dus net voor hij dicht zit zeg maar dat dingetje er tussen stoppen.
hier iemand die een veiligheids speld net boven de sluiting doet kan hij ook niet open. (wel een speciale kinder veiligheids speld dan he)
ik doe nog steeds de rits naar binnen, maar dat helpt nu ook niet meer. Hij trekt de rits en de slaapzak nu gewoon kapot. misschien wat zei zeggen de slaapzak binnenstebuiten inderdaad.
Slaapzak binnenste buiten gedaan en dit werkt perfect. Ze krijgt hem niet meer open. Bedankt voor de tip. We willen haar een nieuw bed geven met haar verjaardag, dat is in maart en dan wordt ze 2! Hopelijk red ik het tot die tijd met binnenste buiten keren vd slaapzak!
Mijn zoon van nu 26 maanden kon met 13 maanden zijn slaapzak uitkrijgen en niet door de rits open te doen maar hij trok zijn armen naar binnen en deed ze dan bij het hoofdgat eruit. Dat ik toen een zlaapzak had gevonden waarbij dat niet kon klom hij met zijn slaapzak uit bed waardoor hij steeds viel. Heb het toen maar opgegeven en heb hem maar zo in zijn bed gelegd. Hij slaapt nu zonder slaapzak en dat gaat prima.
Hier de slaapzak vernaaid een diepere hals aan de achterkant zodat het wel lekker zit als hij achterste voren aan heeft. Wij hebben een matras naast daan zijn bed gelegd klimt hij er toch uit valt hij wel zacht. Peuterbed hier geprobeert maar hij durft er denk ik nog niet. probeer hem er wel in te leggen maar raakt helemaal in paniek.
onze kleine meid heeft slaapzak aan in peuterbed en ikdoe ook het lipje van de rits naar binnen drukken voordat ik helemaal bij het eind is en dan verder aan schuiven. we hebben soms zelf al lst met het openen ervan dus zij helemaal (gelukkig)
onze meid had al vrij snel geen slaapzkaje meer aan toen ze hem dus los kreeg. en ze heeft voor dr twede verjaardag een groot bed geahd ook geen peuterbed maar meteen een grote een bedbank. we hebben hem dus eerst andersom gezet zodat ze er niet uitkon. en nu staat ie goed en ze komt er echtn iet zomaar uit.
mijn zoon draagt niet alleen een draagzak omdat hij bed kan vallen, maar ook omdat hij al zijn kleren uit doet inclusief luier. nou dan heb je grote troep ..... in de slaapkamer, op bed, op de kleren en de handen. zo zijn jongetjes meestal wel. vooral nu hij bezig is met zinderlijk worden wil hij graag zijn luier en kleren uit doen. dus de slaapzak vind ik zeker handig nog, vooral als het goed vast zit.