hai ahi kan iemand me misschien helpen? Ik zoek een soort buggy met 1 wiel en achter 2 wielen volgens mij,die je weer op je wandelwagen kunt vast klemmen. Mocht je kindje dan willen lopen dan zou je t kunnen inklappen tegen de wandelwagen aan en dan kun je rustig doorlopen. Ik meende dat het 129,- koste,maar aangezien terence strax 2 jaar is laat ik hem niet lopen. Want ik wil wel rustig kunnen boodschappen doen of wat dan ook. En ik vind hem nog te klein om grote afstanden et moeten lopen. En hij kan er ook in slaap vallen mocht t nodig zijn. Ik weet niet meer hoe het heet,of waar je het kunt bestellen. Het lijkt dus op een simpele buggy van prenatal maar dan voor 1 wieletje en achter 2 volgens mij.Je kunt het heel makkelijk inklappen tegen de wagen zodat het niet uit blijft steken. Wie ow wie weet wat ik bedoel. Alle sis welkom winkel, site naam.een soortgelijke plaatje kan ik dus niet vinden. als je het vast geklikt hebt lijkt t net op een tweeling buggy.wagen. groetjes loesmari
volgens mij bedoel jij de buggypod. op www.baby-s.nl staat die onder het kopje op reis en dan bij aanhangers en accessiores. Ook heb ik hem wel eens zien staan bij de baby-dump. deze heeft wel maar 1 wiel aan de zijkant.
Overigens adviseren ze hem bij "mijn" Babydump niet. Ze schijnen niet erg stevig en stabiel te zijn. Weet niet of het waar is, maar daarom heb ik besloten om een (tweedehands) duobuggy te kopen. Met een nestje voor de baby erin.
ow dan zal ik ff moeten gaan kijken op die site. Als het idd niiet stevig gevonden wordt kan ik het beter niet halen heb hem best nog lang nodig in ieder geval. ik zal ff kijken op doe site of het hem wel is. anders toch maar een duo wagen. maar mocht ik met de bus moeten kan ik hun oook niet tillen,zijn vast wel mensen die mij kunnen/willen helpen. Ik vind het echt moelijk hoor eigenlijk. Ik kan die jongen niet laten lopen is hij echt nog wat et klein voor (denk ik) zowieso in de stad en lange afstanden. Ik denk dat ik zo'n duo haal hebben ze die dingen niet wat compacter hahahahaha. Ik wil wel tweedehandse wagen hebben,nieuw zijn ze best duur heb ik in de gaten. Hoe moet ik de kleine erin vervoeren achter in een slaapzak ofzo? dikke jas aan voor winter? verder?waar moet ik nog meer aan denken? -voor kan terence geen slaazak he voor de winter tijd of wel? vind zo zielig dat hij voorin zt en vangt alle kou en wind op. of valt het mee? heeft iemand hier ervaring mee? ps: had even op de site gekeken dit is idd degene die ik bedoel. ik dacht aleen dat het 3 wielen had 2 achter 1 voor. oeioei het was ook in een vlaag dat ik t toen gezien had.
Wat mij erg handig lijkt is de jongste in de draagdoek, lekker dicht bij mama, en de oudste gewoon nog in de kinderwagen. Zodra de jongste echt te zwaar word, is de oudste groot genoeg om te lopen en de plaats aan de jongste af te staan.
Ik heb een duowagen waarbij de kids naast elkaar zitten/ liggen en voor de kleine heb ik daar een babynestje in. Zo ligt ze lekker uit de wind. Voor de oudste (even oud als Terence) heb ik er geen voetenzak bij, maar die kun je eventueel los kopen bij bijv. Prenatal. Is een sta-plankje achter de kinderwagen niet een idee? Die hebben ze tegenwoordig ook met een zitje erop. Ik dacht van Bibi (ff googlen).
Duowagen is toch ook heel handig. En tweedehands helemaal niet duur. Ik heb zelf een topmark voor 50 euro met een nog nieuw babynestje gekocht.
Heb de mijne idd ook tweedehands gekocht (150 euro, nieuw 350 euro). Babynestje was ook nog zo goed als nieuw!