ik heb een slaapzak aangeschaft, de kleinste maat van de hema, en ben van plan de kleine er straks vanaf dag 1 in te doen. Daarboven nog een lakentje met fleecdeken (van de blokker).
let op dat het een fleece dekentje van katoen is en niet van polyester. Dat kan voor warmtestuwing zorgen.
Ik heb een hele leuke, zachte en warme gekocht bij C&A. Met afritsbare mouwen...en....zijn nu nog in de aanbieding volgens mij.
ze adviseren om pas later met een slaapzak te beginnen. omdat mijn dochtertje zich omhoog schopte wilde ik een slaapzak gaan kopen. ze was toen bijna 3 maand volgens mij. De prenatal vertelde mij toen dat het beste was om er pas later mee te beginnen. maar ja, omdat ze zich anders onder de dekens vandaan schopte, ben ik dus toch bij ongeveer 3 maand begonnen. ik heb een slaapzak zonder mouw en eentje met mouw. Als ze met mouw heeft, dan heeft ze er alleen een romper met lange mouwen en een broekje aan en als ze de slaapzak zonder mouw aanheeft, heeft ze daaronder een broekje, romper en een shirt met lange mouw. Bij beiden heb ik gewoon een laken en een dekentje eroverheen. Dit is dus mijn manier. mij voorkeur gaat wel uit naar lange mouw met een deken. Groetjes, Arri
wat is de kleinste maat? 70? Dit is dan nog wel echt te groot hoor. Let vooral erop dat het hoofdje niet door het 'hoofdgat' kan, dat zij/hij zichzelf niet in de slaapzak kan trappelen!