welke fles gebruiken/te jullie voor je baby ik heb difrax s fles maar vihnd het echt een rotfles! dan komt er weer niks uit dan weer te veel dna lekt ie langs de speen en zit de kleine helemaal onder heb al van alles geprobeerd andere speentjes etc maar het helpt niks! ik wil een andere fles proberen maar weet niet welke fles fijn is.... alvast bedankt! grtjes *Edit mod: topic verplaatst*
Ik heb een difrax fles en herken het eerlijk gezegd niet wat je beschrijft. Hier gebruiken van s speen voor melk en m of l voor pap. Gaat prima. Veel mensen hebben goede ervaringen met avent fles, misschien is dat proberen waard. Succes
Wij gebruiken de flessen van Dr. Brown en ik ben er zeer tevreden over! Er komt ook veel minder lucht mee bij het drinken.
Ik heb ook de avent flessen gebruikt. Eerst die normale en daarna die S flessen. Heb nog nooit last gehad van lekken... Heb je de rubbers er wel goed inzitten?
TS Zet jij de spenen wel "nat" in de ring? Dit hoort namelijk zo... als je ze droog erin zet kunnen ze eerder gaan lekken.... nat zuigt de speen zich tegen de ring aan....
Wij hebben ook flessen van avent (zaten bij de kolf), en ook wij zijn tevreden. Heb verder geen verstand van verschillende spenen enzo, want Milan wordt bijna altijd gewoon live gevoed.
Wij hadden de Avent startersset gekocht, maar dochter kon er niet uit drinken. In het ziekenhuis toen een Dodiefles gekregen, dat ging veel beter. Hier dus lang de Dodiefles gebruikt. Sinds deb laatste maanden drinkt ze uit de Aventfles.
voor Nick heb ik aventflessen gebruikt. Chris weigerde deze catagorisch....Nu gebruik ik juist de difrax S fles...en hier lekt die niet.
Ik had verschillende flessen in huis bij de 1e; Avent, difrax en dodie. De kraamverzorgster had een duidelijke voorkeur voor de dodie fles. Ik heb de anderen nog wel geprobeerd, ook omdat ik die van difrax gewoon erg mooi vind , maar de dodie flessen bevallen me veruit het beste. Nu probeer ik niets anders meer, ga weer voor de dodie fles.
Hier Difrax naar volle tevredenheid... ik herken de problemen die je ermee hebt ook niet. Ik had 3 kleine flessen en heb nu 3 grote en met allemaal geen enkel probleem gehad.
Wij gebruiken strakjes bij de volgende weer B-free flessen. we hebben in de tijd dat onze 1e geboren was, avent gebruikt!Wat een rot flessen zijn dat, difrax idem.Met de B-free flessen hebben we hele goede ervaring, geen krampjes, en geen valse lucht!echt een aanrader!
wij gebruiken de avent... hebben wel dr brown geprobeerd maar wat een rotflesjes, moeilijk te vullen, lastig schoon te maken met al die frutonderdeeltjes..plus lastig aan spulletjes (speentjes ed) te komen, bij de etos hier is altijd alles op...wij hadden die fles geprobeerd vanwege veel boeren en windjes, maar ons meisje begon al te boeren TIJDENS het drinken met dr brown, en de krampjes verergerden alleen maar... dus nu toch maar weer avent, nog steeds veel lucht maar in ieder geval minder....