Slaapzak

Discussie in 'Verzorging' gestart door Maryloes, 13 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Heeft iemand de slaapzak van Kiddels in gebruik? Ik wil deze gaan bestellen, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar ervaringen hier mee.

2. Niet meer actief

Nee, maar ik heb ff gegoogled e het lijkt me een briljant concept. VOlgens mij kun je zelfs de armgaten kleiner maken.

Ik wacht ook ff de reacties af en zet de website ff in mijn favoriete.

http://www.kiddels.nl/index.html

3. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje, wat een gave slaapzak! Denk dat ik die zeker wil hebben! Maar is een slaapzak zonder mouwen niet te koud voor in de winter?

4. Niet meer actief

trek je toch pyama aan.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Haha...das waar! Maar zelf heb ik 's winters ook een pyjama met lange mouwen en daaroverheen m'n dekbed. Vraag me gewoon af of de armpjes van de kleine niet te koud worden...

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    nee hoor kleintjes slapen zowiezo met hun armpjes langs hun hoofdje

en dan lijkt me een slaapzak met mouwen alleen maar hinderlijk

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Lijkt mij nogal koud in de winter... maar het idee is verder goed. Ik heb zoiets bij prenatal gekocht, die kon je ook van ondere met drukknoopjes kleiner-groter maken en hij had afritsbare mouwtjes

8. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Hebben jullie allemaal slaapzakjes met mouwen dan? Ik heb gewoon zonder mouwen, op de groei gekocht. Hind draagt al maanden een pyama 's nachts en ze heeft nu een heel dun dekentje (dus vier lagen: romper, pyama, slaapzak zonder mouwen, dun dekentje). Lijkt me warm zat, zeker als in de winter de deken dik is. Hind slaapt soms trouwens met haar armpjes onder de deken (heeft ze van haar vader: die slaapt als een lijk met zijn handen gevouwen op zijn buik :) )

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik bedoel overigens niet koud omdat er geen mouwen aan zitten maar koud omdat ie zo dun lijkt. Wij hebben hier een zomer (dikker,gewatteerd) en een dunne van gewoon katoen

10. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ow aha. :D :oops:

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb bij prenatal ook zon slaapzak gekocht en die was niet zo duur!
    Alleen kon je de armsgaten niet kleiner maken maar als je een goede maat koopt heb je daar niet zo'n last van

12. stamper

stamper Bekend lid

12 apr 2005
    739
    0
    0
    Vrouw
    huismoeder
    alkmaar
    Ik heb net even op de site gekeken , maar je moet wel uitkijken met wassen het liefst op een koude tempratuur ( dat lijkt mijn nou niet echt makkelijk ) .voor de rest lijkt het me wel een goede uivinding alleen het wassen vind ik een nadeel .

yvonne

Deel Deze Pagina