maxi cosi bij prenatal

Discussion in 'Verzorging' started by MarionM, Aug 13, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarionM

MarionM Bekend lid

Aug 2, 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Bij de prénatal zag ik een aanbieding voor een maxi cosi cabrio fix. Voor zover ik heb begrepen heb is dat de enige maxi cosi die geschikt is vanaf 0 maanden. Hij was van 196,95 voor 109,95.
    Is dit een goede aanbieding, of zijn er vaker aanbiedingen voor maxi cosi's en misschien nog wel betere aanbiedingen?
    Het is namelijk nog wel vrij vroeg om al een maxi cosi te kopen, ben pas in januari uitgerekend, maar ja als het een heel goede aanbieding is kan ik hem misschien beter al wel nu kopen ;)
    Of zijn er ook andere merken die geschikt zijn vanaf 0 maanden en die ook goed zijn en goedkoper?

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

ik had een maxi cosi gekocht bij babysuperstore en die was ook vanaf 0 maanden. Hij was 79.95 voor 69.95 gekocht

Kijk maar in mijn foto album

3. MarionM

MarionM Bekend lid

Aug 2, 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Sjoekran :D Ben ik blij dat ik hem niet meteen gekocht heb, want het was dus geen super aanbieding ;) Maandag ga ik naar de baby dump in Eindhoven, daar hebben ze misschien ook nog wel aanbiedingen :)

Ps wat een lief zoontje heb je [​IMG]

4. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    bij de babywalz hebben ze maxi cosi coor 45 euro alvraag ik me dan wel af of het iets is

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Mijn maxi cosi koste 79,95, gekocht bij wij jonge ouders. Hij is heel handig in het gebruik.

De meeste maxi cosi's zijn te gebruiken vanaf 0 maanden hoor, er zit een verkleiner bij!

6. MarionM

MarionM Bekend lid

Aug 2, 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Oh dat lijkt me veel handiger, met een verkleiner, dan doe je er tenminste langer mee!

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

May 14, 2006
    2,463
    0
    0
    De Maxi Cosi Cabrio fix is speciaal voor auto's die Isofix hebben, wanneer je dit niet hebt en wel zo'n stoeltje koopt ben je sowieso duur uit :p

8. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Maar je kunt de CabrioFix ook zonder EasyFix gebruiken hoor. Kan gewoon met de gordel worden bevestigd. De mijne heb ik voor 47 euro kunnen kopen in combinatie met een jaarabonnement op het tijdschrift Kinderen.

Share This Page