Bij de prénatal zag ik een aanbieding voor een maxi cosi cabrio fix. Voor zover ik heb begrepen heb is dat de enige maxi cosi die geschikt is vanaf 0 maanden. Hij was van 196,95 voor 109,95. Is dit een goede aanbieding, of zijn er vaker aanbiedingen voor maxi cosi's en misschien nog wel betere aanbiedingen? Het is namelijk nog wel vrij vroeg om al een maxi cosi te kopen, ben pas in januari uitgerekend, maar ja als het een heel goede aanbieding is kan ik hem misschien beter al wel nu kopen Of zijn er ook andere merken die geschikt zijn vanaf 0 maanden en die ook goed zijn en goedkoper?
Selaam ik had een maxi cosi gekocht bij babysuperstore en die was ook vanaf 0 maanden. Hij was 79.95 voor 69.95 gekocht Kijk maar in mijn foto album
Sjoekran Ben ik blij dat ik hem niet meteen gekocht heb, want het was dus geen super aanbieding Maandag ga ik naar de baby dump in Eindhoven, daar hebben ze misschien ook nog wel aanbiedingen Ps wat een lief zoontje heb je
Mijn maxi cosi koste 79,95, gekocht bij wij jonge ouders. Hij is heel handig in het gebruik. De meeste maxi cosi's zijn te gebruiken vanaf 0 maanden hoor, er zit een verkleiner bij!
De Maxi Cosi Cabrio fix is speciaal voor auto's die Isofix hebben, wanneer je dit niet hebt en wel zo'n stoeltje koopt ben je sowieso duur uit
Maar je kunt de CabrioFix ook zonder EasyFix gebruiken hoor. Kan gewoon met de gordel worden bevestigd. De mijne heb ik voor 47 euro kunnen kopen in combinatie met een jaarabonnement op het tijdschrift Kinderen.