tsjah ik weet het ff niet meer. hij sliep heel goed, leg hem neer en meneer sliep (imgebakerd na weken met hem 'óefenen' om goed te slapen overdagen in de nacht. eindelijk een heerlijke tijd aageborken en mama kreeg ook wat rust. nu sinds een week (na zn kraamfeest) wilt hij niet meer zelf in slaap komen, alleen maar vasthouden en blijven huilen. hij is super moe en na veel gehannes slaapt hij wel. bij zn flesje drinken trekt hij zn hoofd helemaal naar achteren en lijkt het alsof hij zn rust niet vind terwijl hij zn flesje altijd als rustpunt voor slapen zag... snap er echt niets van. hij hangt nu bij mij in de draagdoek te slapen maar pfoe..word ik ook moe van.. tips? ideeen? heeeel graag!
is denk een fase. als ik het zo lees, want rond die tijd had esmee het zelfde , die wou op een gegeven moment ook niet slapen, ja in je armen en als ze dan eindelijk sliept tegen 20.00/21.00 legde we haar in dr bedje en dan sliep ze door.
schijnt 2 weken te kunnen duren, die sprong... wij hebben 'm zelf niet zo opgemerkt, maar dat was waarschijnlijk omdat Thirza toen net heel erg heftig met de verschijnselen van kiss-syndroom zat (of misschien dat het sprongetje het verergerd heeft) en de behandeling van de osteopaat toen heel veel heeft gedaan voor haar...
Same here, maar vandaag slaapt ie eindelijk wat meer dan voorgaande dagen... Dus ik hoop dat het vanaf nu weer beter gaat...