Wanneer gebruik je een slaapzakje in het bedje ? Ik las in de folder van de kruidvat dat ze deze week hele leuke slaapzakjes in de aanbieding hebben. Ik wil er 1 gaan halen maar heb geen idee wanneer je deze aandoet. Vanaf welke leeftijd enzo.
Mijn dochter kreeg vanaf dat ze 5 of 6 weken was een slaapzakje aan. Dit was 1 van de hema, in de kleinste maat: 50-62.
Ik heb een slaapzak van de hema met mouwen eraan. Denk dat een slaapzak zoals bij het kruitvat zonder mouwen voor de winter te koud is.
ik heb mijn zoontje net een week de slaapzak aan, hij is bijna 7 weken. Heb nog wel een slaapzakje zonder mouwen, moet er nog een paar aanschaffen met lange mouwen.
Zonder mouwen is echt niet te koud hoor in de winter! Ze liggen zonder slaapzak ook met hun armen onder de dekens uit, hier tenminste wel. Heb ik ook altijd gebruikt voor onze dochter en die is in Januari geboren. Ze lag dan ook nog onder een dekentje. Ze trapte zich n.l steeds eronderuit en daarom deed ik een slaapzak aan, maar ze heeft t nooit koud gehad
Hier ook nooit mouwen aan de slaapzak gehad en wel een warm kindje hoor. Mijn zoontje kreeg met 5 week al een slaapzak aan. Voor mijn dochtertje hebben we wel al een gekocht, maar nog niet gebruikt.
Hier met een week of 5 een slaapzak. Wel een met lange mouwen gedaan. De Isi-mini, vrij duur maar wel fijn. Kon ook nergens anders één vinden die zo klein waren.
Hier ook al heel snel,geloof na 3 weken. Ik had die van de Hema de kleinste maat 50-62 deze was wel zonder mouwen. Ow bij de Ikea heb je ook hele kleine...die zijn ook super fijn en ook wat dikker!