Baby dry of active fit

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Sarah84, 16 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik had vandaag bij Lekker in het Leven een proefpakketje met active fit luiers...

Normaal hebben we Pampers Baby Dry...nou is het zo dat Finn zn ontlasting vaak wat dun door de nutriton en zn KMA....en bij de Baby Dry gaat het nog al eens mis...

Ik heb vandaag dus allebei de Active Fit luiers gebruikt...ze zaten goed...net als die andere...en hij is ook niet doorgelekt...hij had wel een poepluier...maar geen hele volle...

nu is mijn vraag...wat vinden jullie?

Houdt de active fit de ontlasting beter in de luier...of zit er tussen deze twee niet veel verschil...

Vond de Ernie en grover die er op stonden ook wel leuk ;)

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik vind de active fit een bredere pasvorm hebben en ik denk dat daarom minder doorlekt.

3. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    maar ze zijn wel duur vind ik ook,kruidvat ben ik ook zeer tevreden over,die izjn vernieuwd en nu minder dik!

4. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Ik heb in begin ook baby dry gebruikt en toen ging het ook aantal x mis.
    Ik gebruik nog new baby, vind ik zelf fijner.
    Maar die zijn ook wel stukje duurder dan baby dry, zeker nu ze nr. 3 draagt. Maar met de bonnen die ik ook heb gehad ga ik voorlopig toch nog even voor new baby 3....

Ik dacht dat baby dry bedoeld was voor de nacht. Maar snap het verschil eigenlijk niet echt. Staat nergens echt duidelijk.
    Wel is mij duidelijk geworden dat new baby poep beter zou moeten absorberen. Ontwikkeld voor hele kleintjes en dus voor dunnere ontlasting. Vooral bij borstvoeding het geval.

5. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    New baby hebben we in het begin gehad en dat ging idd ook goed...maar die gaan maar tot 3...en meneer is al 8 kilo en maat 3 wordt echt te klein nu...

Vind het wel logisch klinken dat de active fit het beter tegenhoud omdat het breder is...

ga denk ik toch maar voor die...

Haal ze trouwens eigenlijk altijd in de aanbieding...of met bonnen...had vorige week nog kortingsbonnen van de AH..dan scheelt het niet zoveel met de kruidvat! Heb die ook in het begin gehad en die vond ik ook wel goed!

6. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Bij ons komt Baby Dry er niet meer in! Hier echt overduidelijk verschil met Active Fit. Met Baby Dry blijft onze baby niet dry, met Active Fit wel.

Op het kdv gebruiken ze Kruidvat luiers, ook daarmee hebben we een paar keer doorlekdrama's gehad (ze heeft de neiging te poepen als we onderweg zijn, of als we net thuis zijn :)). Maar sinds we dat gezegd hebben, heeft ze een grotere maat gekregen (4+) en nu gaat het wel goed. Maar ik vind ze wel heel stug, heb zelf liever Pampers. En nu net weer bonnen gekregen, krijg ook altijd de bonnen van m'n schoonzusje, dus ik kan weer 12 pakken kopen voor de prijs van 9 :)

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier juist niet, ik vond het waardeloze luiers. Idd brede pasvorm, maar mijn meisje is erg smal. Ik kon hem niet goed sluiten + dat die sluitertjes bij mij niet goed plakten helemaal niet als ik ze over elkaar plakte. Heb 1 poepluier gehad en gelijk was ze doorgelekt.

8. MamavanMischa

MamavanMischa Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.164
    0
    0
    Ik snap er niks van, ze maken reclame voor baby dry dat het 12 uur lang droog houdt. En active fit houdt ook 12 uur lang droog... Waar is de logica? Van baby dry kreeg Mischa een rode huid en natte billen (???) en active fit is hier nog nooit doorgelekt. Nou ja, een heeeeel klein beetje soms aan de zijkant, als hij na een lange nacht met veel plasjes 's ochtends in de verzadigde luier poept en dan dunne poep heeft. Maar dat is misschien 3 keer gebeurd.

Hier dus altijd active fit en ik ben er erg tevreden over. Alleen die plaatjes, die vind ik dus juist heel lelijk, hahaha! Smaken verschillen. ;)

Deel Deze Pagina