Slaapzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Samba25, 22 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo

Ik wil voor mijn dochter een slaapzak met lange mouwen kopen maar vraag me even af wat jullie daar onder doen? Nog een pyama of alleen een romper met lange of korte mouwen?
    En gaat er ook nog een deken overheen? Het is zo'n 16 tot 18 graden in haar kamertje..

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik heb mijn zoon nu wel in de winterslaapzak maar nog niet met de mouwen er aan die komen er aan als het echt koud wordt buiten, op zijn kamer is het nu 18 graden... vorig jaar heb ik de mouwen wel eens gebruikt en had ik hem wel met de pyama in de slaapzak met mouwen gedaan toen was het 's nachts wel -7 graden buiten.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Mijn zoontje slaapt al sinds 12 weken in een pyjama (geen romper) met lange mouwen en broek in een badstoffen slaapzakje van de HEMA. Het hangt er naar mijn idee een beetje vanaf hoe warm het kamertje is. Bij ons wordt het nooit kouder dan 18 graden en meneertje is geen koukleum!

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.824
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat hangt ook een beetje van de dikte van de slaapzak af. M'n dochter ligt nu in een slaapzak zonder mouwen (van kruidvat en 1 van prenatal, hier worden er 2 afwisselend gebruikt) , maar ik vond die 2 dikker, dan degene mét mouwen, die bij de hema hing.
    Nu heeft ze een wat warmere pyama aan en sokjes. En over haar voetjes een dekentje. Hier wordt het snachts ook niet kouder dan 17 graden ongeveer.

Maar ik denk dat het ook afhankelijk is van je kindje. Als ze het koud hebben, worden ze meestal telkens wel wakker. Dus dan kun je altijd een dekentje bij leggen.

5. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    wij gebruiken een dikke slaapzak met mouwen en daaronder een pyama met sokken. Anoeska ligt niet onder een deken. Dus haar slaapzak is haar deken.

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier een romper korte mouw, pyjama lange mouw+broekje en slaapzak. En dekentje tot aan zijn middel

7. mensis1978

31 okt 2008
    47
    0
    0
    verpleegkundige
    amsterdam
    Hier precies hetzelfde als vruchtje24

Deel Deze Pagina