Slaapzak.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Corinne348, 23 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Hoi iedereen,

Ik snap iets niet. Ik heb een slaapzak van de prenatal (gevoerd) maar ze zijn niet super dik. Zo'n combisleeper is veel dikker.
    Nu doe ik mijn dochter in een romper in slaapzak onder de deken (dubbel gevouwen). Nou vraag ik me af of dit nou niet te warm is, want bij een slaapzak mag je geen deken gebruiken maar er zit toch verschil in??????????

Groetjes
    Corinne

2. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

30 jul 2007
    1.714
    0
    0
    Onze dochter had eerst de combisleeper daar had ze geen deken overheen. Maar over de slaapzak van prenatal die ze nu heeft wel. Moet wel zeggen dat ze 9 van de 10 keer niet onder haar deken blijft liggen en ze voelt nooit koud aan

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    hoezo mag je bij slaapzak geen deken gebruiken?
    Vanaf een paar weken heb ik mn dochter in slaazak. Lekkere pyama aan en slaapzak met mouwen. Sinds ze in het grote bed ligt nu een half jaar heeft ze een dun zomerdekbed met een slaapzak. In de slaapzak gewoon een lekkere pyama, dat dekbed is vaak maar voor t eerst kwartier dan ligt ze erop. Ze heeft t nooit koud.
    Heb nooit een combisleeper gehad, weet dus geen verschil

4. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    volgens mij word dat te warm

5. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Ik zou zeggen, probeer het eens uit?
    Als ze klammig en erg warm in haar nekje voelt dan weet je dat het te warm is ;)
    Wij hebben Sem in een pyama, slaapzak zonder mouwen en onder een deken, hij voelt nooit te warm aan.
    groetjes Ilse

6. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dik betekent niet per definitie warm. Ik heb ook de slaapzakken van prenatal met mouwen en mijn dochter slaapt alleen daarin en verder niks. Ja een romper en een pyjama, maar geen dekens.

7. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

Iris slaapt in een slaapzak met mouwen en snachts onder 2 dekens...ze heeft t dan echt niet te warm hoor...

8. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.337
    36.198
    113
    HIer ook een slaapzak met deken en zeker niet te warm hoor.

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

hier slaapt Emma in een slaapzak met lange mouwen en onder een deken. Ze heeft het niet te warm. In het nekje kan je voelen of je kindje het niet te warm heeft. Maar je mag zeker wel een deken gebruiken met een slaapzak hoor!

10. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Tijn slaapt in een pyjama in een slaapzak met mouwen onder z'n dekentje. En hij heeft het echt niet te warm. Is denk ik ook een beetje per kindje verschillend.

11. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Dank jullie. Ik heb haar gewoon met romper in een slaapzak gedaan onder de dekens en toen ik naar bed ging heb ik even gekeken en ze was niet warm dus ik blijf zo doorgaan.
    Bedank voor jullie reacties

12. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Bij de combisleeper mag geen deken overheen, het wordt anders te warm. Bij andere slaapzakken mag het geloof ik wel.

Deel Deze Pagina