@Patricia wat is een swaddle me doek? Ik zit namelijk ook met het probleem dat Tijn zichzelf helemaal bloot schopt. Ik ga maar een slaapzakje bij de hema kopen
De BeddieBye is hier te koop: http://www.kiddopotamus.nl/ Heb me zelf ook... SwaddleMe is een inbakerdoek, ook op bovenstaande site te koop
Ik geloof met 2 a 2,5 maand.. ik vond hem helemaal bovin in zijn bed.. en de dekens doe ik er echt wel strak in, maar hij schopt zich gewoon los. .
Ook Ruben sliep bijna meteen na zijn geboorte in een slaapzakje van de Hema. Bij zijn geboorte had hij maat 44 dus jouw kindje zou daar ook redelijk in moeten passen. Volgens mij was Ruben een maand of 3 toen hij in een 70 cm slaapzak ging slapen. In het begin heb ik met naald en draad de armsgaten kleiner genaaid.
Levy heb ik met 4 weken in een slaapzak gedaan omdat hij alle kanten op ging in bed , ik had ook zo n slaapzak die je kon verstellen echt ideaal , wij hebben hem bij de thuiszorgwinkel gekocht . yvonne
Heb gisteren bij V&D een slaapzakje gekocht. Wel eentje van 70 cm (de kleine uk is 55 cm ongeveer nu). Maar denk dat ik ook maar met veiligheidsspelden de mouwtjes wat minder wijd ga maken. Ben benieuwd of Lucas het wat vind z'n slaapzak. Greetz