Wij zijn er gisteren uitgekomen dat het de Bugaboo gaat worden. Zeer grote bak en ik vind het erg mooi. Maar er zijn zoveel kleuren, ik weet het gewoon niet meer. Ons kindje wordt in november geboren en het moet wel een kleur zijn voor beide geslachten. Zouden jullie de onderbak zwart doen of zand kleur? En welke kleur kap voor bovenop. Graag hoor ik wat jullie ervan vinden. Er zijn zoveel mogelijkheden dat ik het niet meer weet
Wij hebben de grijze onderkant en een off white en oranje bekleding momenteel. Voorde winter had ik ook nog de rode fleece. Ik vind die sand kleur wat besmettelijk en niet zo goed combineren met de kleuren van de aanvullende bekleding. Ik heb net de "stone" zomerhoes van Koeka besteld en een grijze parasol, hoop dat het allemaal een beetje combineert deze zomer, ben benieuwd!
Ik zou gaan voor de antraciet zwarte onderkant en dan voor een meid de roze bekleding en voor een jongen de paul frank versie of zilver.
wij hebben de denim versie en combineren die met rode top en parasol. Ook voetenzak is rood. Combineert wel mooi. Die van Paul Frank heb ik bij een vriendin gezien en die is ook geweldig!
Wij hebben de antraciet basis en off white aanvullend. Dacht dat kan voor zowel een jongen als meisje en bij antraciet passen veel kleuren dus kunnen we altijd nog eens veranderen.
basis antraciet grijs en bekleding beige. Mooie combi en nooit spijt gehad van de keuze. Kan voor jongen en meisje handig ook voor evt. 2e. Offwhite vond ik zelf iets te besmettelijk
Wij hebben de antracieten basis en met rood, ook hebben we een rode voetenzak en parasolletje. Als onze eventuele 2de ook een meisje zou worden dan wil ik misschien wel de roze kleur erbij, maar dan moet je ook weer een roze voetenzak en parasol, en dan wordt het wel een duur geintje
Wij hebben basis zand, en aanvullend offwhite. (Voor de winter aanvullend zand gratis erbij gekregen). Alleen als het een meisje wordt kiezen we toch voor roze erbij of blauw voor een jongen. Dit is helemaal onze wagen!!! Zand met bruin of andersom vonden we ook mooi, maar hier in ons dorpelijk stadje zie je er zoveeeeeeeeeel van dat we dachten laten we eens origineel zijn hihi.. Maar ik denk dat het echt een keuze en smaak voor jezelf is. Op www.babymax.nl en dan bij kinderwagens -> cameleon kan je alle kleuren vergelijken. Je kiest een basis en dan de aanvulling en je ziet het geheel. Zo hebben wij het ook gedaan. Zo blij met deze site!!
Wij hebben de Bugaboo met antraciet-kleurige bak, omdat je er gewoon mee buiten rijdt en de boel dus ook vies wordt. Beige vond ik om die reden niet zo handig. We weten nog niet wat het wordt dus hebben voor een rode kap gekozen. Beige had ook gekund, maar persoonlijk hou ik toch meer van kleur en rood is wat mij betreft redelijk unisex. Met accesoires passen we m strakjes lekker aan t geslacht aan!
Wij habben de denim versie met een denim aanvullende bekleding en sandkleur, voor de sankleur ook een parasol en voetenzak gekochttoen ik nog niet wist wat het werd. Toen de kleine geboren werd kreeg ik van mijn oom en tante een fuchia bekleding en voetenzak als kraamkado. Je zou natuurlijk de aanvullende set in de kleur van de baby kunnen kopen en vervangen als er een 2e komt van een ander geslacht.
Wij hebben hem helemaal in het zwart. Heerlijk neutraal en anders kan ik later altijd nog een andere kleur kap bijkopen!
de basis is donkergrijs en de aanvullende bekleding rood. de voetenzak is grijs zodat we die niet hoeven te vervangen als we de aanvullende bekleding veranderen
Wij hebben een rode basis. en nu met roze er bij. en zou er een tweede komen en dat is een jongen dan willen we er zwart bij
Basiskleur is bij ons antraciet, oranje de aanvullende bekleding ( in fleece, vind ik bij die kleur mooier ). Wil nog wel erg graag de off white als aanvulling. Wellicht komt die nog wel.
wij hebben een donkerbruine basiskleur. als het een meisje word willen we graag een roze aanvullende set, en als het een jongen word oranje set.
wij hebben zwart onder en oranje boven. Maar als je geen koningshuis,- of voetballiefhebber bent (wij houden van beiden absoluut niet) dan is dat geen fijne kleur hoor... We gaan voor deze beeb de off white bekleding kopen. Vind die onwijs mooi en lijkt me ook fijn in de zomer. In het begin heb je de kap toch veel uitgeklapt en dan kan het flink warm worden!
als basis kleur hebben wij gekozen voor antraciet omdat het een kleur is die makkelijk te combineren is. En wij wisten dat het een jongetje zou worden dus onze aanvullende kleur is kobalt blauw geworden. Als het een meisje was geweest was het aanvullend rose geworden. Je kunt ook altijd 2 kleuren in optie nemen als je hem besteld. Dan bestellen ze beide kleuren en zodra je kindje dan geboren is kun je door geven wat het is geworden en dan de kleur aanvullend ophalen. Doen wij heel vaak bij ons in de winkel.
Wij zijn voor de denim versie gegaan, voor straks met een oranje voetenzak voor een jongen of een fuchsia voetenzak voor een meid! Succes met kiezen!