Mijn man heeft snel even pampers gehaald bij de c1000 en het is 4+ 10 kg t/m 14 kg Maar het is een oefen pamper heb ik het idee,zit geen plakstrip op maar is 1 geheel Dat voelt wel erg snel aan... Hebben jullie daar ervaring mee? Niet dat we onze zoon nu al met 9 maand gaan trainen op een potje bedoel dat hij nu meer dan 10 kg is en vind het vreemd dat het met zijn gewicht al beschikbaar is... Klopt dat wel? En is de 4+ pamper van de kruitvat hetzelfde ook zonder plak strips?
heeft hij de luierbroekjes gehaald ipv babydry? Ik neem aan dat er met dat gewicht wel luierbroekjes zijn, op mijn werk heb ik genoeg slanke dames, met hele smalle kontjes. Een normale luier kun je een beetje aansnoeren, maar dat lukt natuurlijk niet met een luierbroekje.
Heeft je man geen easy up pampers gehaald? Van die luierbroekjes, die je als een onderbroekje aantrekt zeg maar? Daar zit idd geen plakstrip op..
Dat zijn inderdaad de broekjes ipv gewone luiers. Dat zegt niks over de maten, maar is gewoon een heel ander product zeg maar.
Ja van die easy up broekjes Wist de naam even niet... Mijn zoon heeft nu maat 4 en is 4+ dan niet de opvolgende maat? Zit nu te denken is hij dan zo groot al?
Ja 4+ is de opvolg maat, en die heeft de c1000 gewoon in het assortiment. Je man heeft gewoon de verkeerde gehaald.