baby 15 weken koorts na vaccinatie.

Discussion in 'Baby en dreumes' started by zwangervan4e, Mar 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Mijn dochter heeft vanochtend haar 2e vaccinatie gehad, ze is mijn 3e kindje maar geen van mijn kinderen heeft ooit koorts gehad na de prikjes, ze had net 38.8 ze was al wel een beetje aan het hoesten maar de arts zij dat was niet erg, ik ben normaal helemaal geen moeder die snel bezorgd is maar ik maak me nu toch druk maar waarom weet ik niet.

2. zwangervan4e

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Niemand? De koorts is nu 38.5

3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Hoe is je dochtertje de nacht doorgekomen?
    Je kunt altijd de HAP bellen en (vragen of je) evt een zetpilletje (mag) gebruiken zodat de koorts afneemt.

4. Lous1982

Lous1982 Actief lid

Jun 22, 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Goedemorgen! Vervelend hè, die zorgen... Volgens mij is het erg normaal; Floor kreeg ook een paar keer koorts na een prik. Meestal
    is het binnen een dag over. Geef maar een zetpilletje en laat haar lekker drinken. En lekker vertroetelen natuurlijk! Sterkte!

5. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

Jan 22, 2009
    1,847
    0
    36
    Hier bij de 2e prikjes ook koorts gehad. Bij de eerste niet en mijn oudste zoontje heeft ook nooit ergens last van gehad na de prikjes, dus dit was voor mij ook even nieuw. Hoor het om mij heen dat er wel meer koorts hebben gehad van de 2e prikjes. Hier was het na een dag ook weer over en hij heeft er helemaal geen last van gehad, hij was super vrolijk en dronk ook nog goed.

Als je het niet vertrouwd even naar de ha bellen/gaan.

6. zwangervan4e

Jul 23, 2009
    1,037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ze heeft nog steeds verhoging, en slaapt veel nu ben ik zelf ook slecht in orde en blijf lekker thuis met haar we gaan lekker samen in bed liggen, maak ik er meteen een regeldagje van.

7. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zielig is dat hé?
    Mijn zoontje is ook even flink ziek geweest van de tweede prikjes, terwijl hij er bij de eerste en derde geen last van had. Heb hem toen lekker een paar zetpilletjes gegeven zodat hij zich wat lekkerder voelde. Beterschap voor je meisje!

Share This Page