Wel of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door wizard, 11 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wizard

wizard Actief lid

19 apr 2006
    338
    0
    0
    Omdat mijn dochtertje van 9 wkn destijds zo met haar armpjes maaide zijn we begonnen met inbakeren. Ik vond en vind dat ze hier niet gelukkiger van wordt. Ze werd regelmatig wakker omdat ze haar armpjes niet meer kon bewegen. Afgelopen weekend zijn we overgestapt naar de bakerzak. Je merkt zelfs aan haar huilen (minder ' agressief' ) dat ze zich wat prettiger voelt. Maar ik merk dat ze begint met duimen en (je raadt het al), ik heb het idee dat ook de bakerzak niet zal gaan werken. Nu ligt ze ook te draaien, te woelen en te huilen in bed omdat ze haar armpjes niet vrij heeft liggen. Wat vinden jullie? Doorzetten of de gok nemen en haar haar duimpje gunnen? Een speen heeft trouwens geen zin, die spuugt ze weer net zo hard uit.

Liefs Eva

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tja, als ze echt graag haar duim wil en niet gelukkig wordt van inbakeren, moet je haar die duim misschien toch gunnen.

Misschien dat ze dan wel lekker rustig gaat slapen!

3. sim

sim Niet meer actief

ja, dat vind ik ook, gewoon eens kijken wat er gebeurd als je haar armpjes vrij laat.

is het trouwens ook niet zo dat je met zo'n bakerzak ook één armpje vrij kan houden? misschien dan dat eens proberen.

mijn zoontje is nu bijna 3 maand en begint nu wat controle over zijn armpjes te krijgen, ik baker m nog wel steeds in, dan wil hij zijn speen wel, met slapen.
    verder in de box heeft hij geen intresse en zoekt hij zijn duim of wijsvinger, ik weet nu als hij zijn speen wil dat hij moe is...

Deel Deze Pagina