Bugaboo Cameleon of Gecko?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door San76, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San76

San76 Actief lid

2 jul 2007
    240
    0
    16
    Hoi allemaal!

De titel zegt het al; we waren in de winkel om de Cameleon te kopen, ook al vonden we deze vrij prijzig (incl bekleding €789, maar gebruiksgemak ging voor ons boven andere wagens!) en toen zagen we de Gecko staan...(€629 incl bekleding).
    Ze zijn op het zelfde moment uitgebracht blijkbaar, alleen de Cameleon heeft;
    - Meer keuze in kleur en fleece bekleding om ook uit te kiezen ipv alleen canvas
    - Verstelbare duwstang
    - Wielvering kleine wieltjes is in te stellen, (al naar gelang gewicht kindje)bij de Gecko is dat standaard
    - Grotere reiswieg en wandelwageninzet
    - De reiswieg en wandelwageninzet staan iets hoger
    - Er zit een extra onderhoudssetje in

Dat waren volgens mij de verschillen. Nu twijfelen we, omdat;

Mijn vriend is 1m 80 en ik rond de 1.63, niet echt groot dus de verstelbare stang hebben we ws niet nodig. Je kunt de wagen er bij de Cameleon echter nog wel korter mee maken als je hem ingeklapt hebt, dat scheelt dan wél weer in je bagageruimte vd auto bijv. Verder hebben we weinig ruimte in huis dus goed op te bergen.
    Kleur maakt ons niet uit, we willen hem toch in het zwart en niet in stof, maar canvas en dat heeft de Gecko ook.
    Grotere reiswieg en wandelinzet Cameleon vinden we wél handiger, kindje kan er dan mss wat langer in. De hoogte van de Cameleon vinden we óók prettiger, hij lijkt dan minder "poppenwagenachtig" en hij zit niet te dicht op het boodschappenmandje, wat toch al niet veel ruimte geeft.
    Wielvering instellen, is dat echt zo belangrijk? Ons lijkt van niet, maar mss denken we ergens niet aan...

Er zijn dus voor en tegens bij allebei en die wegen voor ons even zwaar en we kunnen moeilijk kiezen..Het scheelt wel €160 euro, toch wel een heel bedrag.

We zouden héél graag jullie tips en gebruikservaringen hebben, mss denken we ergens niet aan en helpt het ons bij het maken van de keuze..
    Bedankt alvast!
    Groetjes, San

2. Eppie

Eppie Lid

4 mrt 2007
    98
    0
    0
    Op de grens
    Ik zou absoluut voor de verstelbare stang gaan. Die mis ik nu echt ondanks dat ik niet groot ben!

3. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ik zou ook voor met de verstelbare stang gaan.. Ook is het grotere zitje wel makkelijk want zo groot zijn die niet bij de bugaboo ;)

Deel Deze Pagina