Ik zou heel graag een draagdoek willen hebben maar de prijzen die ik op internet zie staan vind ik aardig duur (zo rond de 60 euro) dus toen kwam ik uiteindelijk op de Chicco drager van 25/30 euro uit en met dat bedrag heb ik meer vrede Maar.. nu blijf ik toch maar rondneuzen naar draagdoeken aangezien die mij praktischer lijkt en ik dacht misschien weet iemand hier een goedkope draagdoekensite of iets of hoe ik nou zelf een draagdoek bijvoorbeeld kan bestellen/maken ?
Excuses, laat maar op dezelfde forum hier zo'n zelfde vraag gevonden met reacties dus ik weet genoeg !
Chicco is geen ergonomische draagzak Je zou op fb bij draagdoekenmarkt kunnen aanmelden en daar voor een 2e hands draagzak kunnen kijken
Bij het zoeken was jij waarschijnlijk al ByKay tegengekomen? Deze vind ik persoonlijk ook wel duur. Je hoeft echt niet zo een dure doek te kopen. NatureBabies, voor draagdoeken, ergonomische dragers, co-sleepers en borstvoedingsproducten. Draagdoek rekbaar Op die site staan rekbare doeken van 42. Ik heb zelf de Tricot Slen van Babylonia. Deze is 60. Ik ben super tevreden van mijn Tricot Slen. Ik gebruik hem nu nog (dochter weegt 8 kg)