Ik ben helemaal verliefd geworden op dit patroontje van Little Dutch! Nu verwachten we een jongen/meisje tweeling en die zullen samen op de kamer komen. De eerste periode ook in een tweeling wieg. Ik kan alleen niet slagen voor beddengoed voor hem erbij.... Voor een meisje vind ik deze zoooo leuk, hoewel ik ook nog wel open sta voor andere leuke bloemetjes van Little Dutch. De roze rode sterren vind ik het helaas net niet , want die is er wel in blauw ook. Dat was makkelijker geweest om verliefd op te worden! ( Het kamertje heeft aan 1 zijde een pip studio rode/rode bloemen/vogeltjes behang en aan de andere zijde is een wand licht blauw geverfd. Dit was al zo voor onze dochter en vind ik eigenlijk ook gewoon mooi voor de tweeling. Meubeltjes zijn wit. )
Oooh helemaal mijn smaak <3 Pip studio vind ik ook geweldig! Je zou kunnen overwegen om een lakentje te laten maken van hetzelfde patroon als het behang? Is het chinese rose? Die heb je in roze, wit en blauw, volgens mij ook in groen en geel. Als je dat te druk vind icm het behang, kun je overwegen het als randje of applicatie erop te (laten) zetten? Of aan de onderkant het printje en aan de andere kant roze of blauw (of een minder standaard jongens/meisjeskleur natuurlijk) en dan de achterkant omslaan. Je hebt ook namaakstoffen trouwens, lijken erop, maar zijn niet zo duur als pip studio.
Het is idd een deel Chinese rosé en een deel... Vogeltjes zeggen wij maar het was al zo toen we het huis kochten en ik vind het fantastisch! Het is ook maar een heel klein deel van de kamer, 1 muur en dan ook de kortste muur waar de deur in zit dus absoluut niet overheersend oid. Wel een heel leuk idee om PiP beddengoed te maken! Maar blijf op die van little dutch ook verliefd.
Ik zou voor je zoontje dan kijken naar een mooi effe blauw deketje in de zelfde kleur als de blauwe muur. Koeka of baby's only hebben mooie blauwe dekentjes. Maar ook prenatal of babydump. Het is toch een jongen, dan vind ik persoonlijk bloemetjes en vogeltjes niet zo geweldig. En dan kun je voor je dochtertje gewoon dat roze met bloemetjes doen die je gezien hebt.
Hmm ik heb echt nooit nagedacht over beddengoed. Gewoon grijze of witte lakens zijn toch perfect? Zelfs dat had ik eigenlijk niet, want hier altijd slaapzakjes gehad. Dan kan je sowieso echt jongen en echt meisje doen, als dat je ding is.
Lakentjes zijn wel wit, maar de deken niet. En ja, jongen meisje is juist mn vraag. Vanaf geboorte in slaapzak vind ik niet zo handig, er komt toch in iedergeval in de wieg een dekentje op.
Dank je! Nee ik zoek voor de zoon ook zeker geen bloemen of vogels, maar ik kan niets vinden wat mooi kleurt bij het dekentje van haar. Want zomaar effen lichtblauw is het volgens mij ook net niet, naast haar dekentje?
Ik vind die deken wel heel mooi maar vind het niet echt combineren met zo'n pastel bloemen dekentje. Of zou jij het wel mooi vinden?