Hoe geslacht bekendmaken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kimmiej89, 13 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Het duurt voor ons nog wel even voordat wij weten wat het geslacht wordt van ons tweede kindje maar toch zijn we al aan het brainstormen hoe we het bekend willen maken als we het weten. We dachten aan de volgende dingen:

* Genderreveal taart
    * Helium ballon met blauwe of roze knippers erin
    * Kraskaart

Hoe hebben jullie het bekend gemaakt? Ben erg benieuwd...! :):)

2. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Bij de eerste geheim tot na de geboorte. Nu bij de tweede gewoon gezegd, zonder gedoe.

3. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Wij hebben het bij onze eerste gewoon gezegd. Nu lijkt het ons leuk om er echt iets mee te doen.

4. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Foto's gemaakt in fotohokje, van die 4 op een rij. Op de eerste zie je alleen mijn vriend en ik, op de tweede houden we een roze en een blauwe ballon op, op de derde beginnen we beide met blazen en op de vierde foto was de roze ballon opgeblazen. Nog een gedoe om die foto's in zo een hokje te maken op het juiste moment haha dus was ook leuk om te doen. Vervolgens heb ik die foto's gefilmd van nr 1 naar 4 en bij de laatste tadaaaaa. Filmpje vervolgens laten zien aan de mensen die vroegen naar het geslacht:)

5. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah leuk zeg! Origineel!!

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik had een stuk canvas gekocht en daarop geschreven; buck or doe
    What will it be?
    Links een buck (mannelijk hert) midden ballon met kleur verf en rechts een doe (vrouwelijk hert)

M'n schoonvader mocht de ballon kapot schieten met een luchtbuks. :D

Dat was echt super gaaf! Ben d'r nog heel trots op.

Of een grote kartonnen doos met blauwe of roze ballonnen. En dan openen. Ook tof!

7. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    WoW die heb ik nog nooit gehoord. Heel apart en leuk dat je je schoonvader erbij betrekt

8. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Wij hadden een taart😊

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      37 KB
      Weergaven:
      14
  9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja vind ik ook heel leuk! Wisten jullie zelf toen al wat het werd? Of was het voor jullie ook nog een verassing?

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja mijn man is jager en zijn beide dol op de natuur. Dus voor ons "moest " het wel iets met natuur zijn.

En schoonvader had de eer, hij is altijd heel stil en afwachtend. Terwijl mijn ouders en zijn vrouw heel veel willen weten enzo. Dus juist omdat hij zo afwachtend is vond ik dat hij deze eer verdiende.

Hij vond het erg gaaf :D

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Zo zag het eruit ;)

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Aah gaaf!!

13. Tess88

Tess88 Actief lid

4 mrt 2015
    374
    0
    16
    Ja wij wisten het al.. Mijn vriend was die dag erop jarig dus een taart zou er toch komen..

14. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Ik was ook toevallig de dag na de echo jarig. Wij hadden 2 grote balonnen gevuld met confetti en die kapot geprikt. Was erg leuk!

15. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Wij hebben onze ouders gewoon gebeld bij allebei. Hoefde van mij allemaal niet met zoveel bombarie..
    Al moet ik zeggen dat ik die van het fotohokje erg leuk vind!

De taart en ballonnen zijn niet zo origineel meer vind ik, dus als je echt iets unieks wil, moet je nog even verder zoeken :D

16. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij de eerste gewoon gezegd, bij de 2e een taart waarbij we het zelf ook nog niet wisten. Al moet ik wel zeggen dat ik een vermoeden had 😏 Ik dacht bij de echo al wat gezien te hebben, zonder dat ze überhaupt tussen de benen had gekeken....

17. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

27 jan 2015
    1.547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Laat de handjes van zoontje blauw of roze verven, ik trek een wit shirtje aan en laat zoonlief met zn handjes een afdruk maken op mijn shirt.

1e foto: handjes verven (zwart wit foto)
    2e foto: handjes afdrukken op mama haar shirt (zwart wit foto)
    3e foto: met een bewerkingsprogramma de handjes op shirt de kleur laten zien

Hopelijk beetje duidelijk zo.

18. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja ik heb hier ook een leuk voorbeeld van gezien op internet.. Leek mij ook super leuk! Ff zoeken naar verf op waterbasis tegen die tijd

19. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Vrienden van mij hadden een feest georganiseerd en iedereen daar een drankje aangeboden die ze allemaal tegelijk moesten innemen. De kleur van je tong is het geslacht! Was erg leuk om te zien via Facebook haha. Drankje was zelf roze meende ik en de tong blauw

20. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ow das ook stoer!! Geen idee waar je dat koopt alleen

Deel Deze Pagina