Zijn hier mensen die ervaringen hebben met Parc Eiffel van CenterParcs in Duitsland? De omgeving is mooi en er lijkt voldoende te ondernemen. We zitten er aan te denken om die kant op te gaan aan het einde van de zomer. Kleine man is dan een dreumes van ca. 20/21 maanden. Zijn de cottages en faciliteiten schoon? Hoe is het zwembad voor met een kleintje erbij? Dank alvast!
Wij zijn in september geweest, 3 persoonshuisje en was erg netjes, schoon en compleet. Zwembad was prima, apart kinderbadje met veel speelgoed en een huisje met glijbaan. Daarnaast nog een ander klein badje wat ondiep is waar je met eigen speelgoed zou kunnen spelen. Park is echt aangepast voor kinderen en de enige nadelen vond ik de openingstijden van het winkeltje en dat er bij dee officiele ingang een trap is dus onhandig met kinderwagens of buggy's al gebruikten wij die niet. In de omgeving is op ongeveer 30 minuten van alles te doen en wij deden altijd boodschappen bij de Edeka in Ulmen vooral het vlees daar proberen, erg lekker en goedkoop.
Wij zijn er oktober 2013 geweest en was echt prima! Zoontje was toen 5 maanden, dus voor de kinderactiviteiten was hij nog te klein, maar er werd veel georganiseerd en er was ook een heel overdekt speelparadijs (voor als het slecht weer is) Wij hadden een huisje met twee verdiepingen en twee slaapkamers, was echt super. Het park is al wat ouder, maar niet storend, Eten in de restaurants was ook lekker, en het zwembad was leuk! De stroomversnelling vond ons zoontje toen het leukst, haha. Met band en al ging hij lekker hard Maar er zijn familiekleedkamers, verschoontafels, boxen etc allemaal aanwezig. Wat roomsoes al aangeeft is dat de toegang met buggy niet bij de hoofdingang kan, maar als je iets verder doorloopt naar de bowling kun je naar binnen. Ook als je kleintje al loopt raad ik zeker aan om de buggy/wagen te gebruiken want het park is op de heuvels gebouwd, en het is niet erg vlak Verder ligt het park bij een mooi meer, en is er op rij afstand genoeg te doen. Bij de receptie is er info genoeg te vinden
Wij vonden het vreselijk! De VIP-huisjes hadden alles behalve een vip-gevoel en ik vond ze meer dan vies. De opstelling van de huisjes vond ik erg veel weg hebben van een concentratiekamp (zowel de vorm van de huisjes als de plaatsing ervan rond een veldje (apelplaats)). Wij gaan er echt nooit meer heen! Ps. Zwembad en andere activiteiten waren wel prima overigens, maar daar was onze dochter toen nog te klein voor (we waren er twee jaar geleden).
Moet wel even lachen om de omschrijving van Merah hierboven.. Wij hadden ook een 6persoonshuisje maar het lag niet om een veldje en het waren ook geen barakken Wij zijn er vorig jaar juni geweest en toen was het een beetje erg heet, en ons huisje stond helemaal achteraan op een heuvel dus moesten we telkens heuvelop lopen met de duowagen in de hitte. Dat was minder haha. De rest was prima!! Ons huisje was niet echt luxe maar alles was wel aanwezig, de indoorspeeltuin (Baluba) was leuk en het zwembad ook. Wij zijn nog een dag naar het Wildpark geweest en naar het plaatsje Cochem (erg mooi!!). We zijn er via mysterypark terecht gekomen trouwens.
Bedankt tot zover! Nog meer ervaringen zijn welkom hoor. Ja, dat van die barakken en concentratiekamp associaties hoor je over het algemeen wel vaker als het om dit soort vakantieparken gaat. Hek eromheen enzo. Ik geloof dat Freek de Jonge er ooit een conference aan heeft gewijd. Gaat mij erom dat het schoon is en verder is het natuurlijk hopen op mooi weer zodat we veel buiten kunnen zijn .