's ochtends vroeg wakker-> kletsen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door juffie roos, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    Onze kleine man werd steeds rond half 8 's ochtends wakker.
    Sinds een weekje wordt hij nu al rond 6.15 wakker. Hij begint dan niet met huilen maar met kletsen.
    Dit houdt hij wel een half uur vol; dan valt hij weer even in slaap om daarna om half 8 weer wakker te worden.
    We laten hem eigenlijk steeds liggen tijdens het 'kletsuurtje' en gaan niet naar hem toe.
    Wat zouden jullie doen? wel of niet heen gaan? Soms voel ik me een beetje schuldig dat ik hem laat liggen, maar hij huilt ook niet.....

2. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Lekker laten liggen als hij weer gaat slapen. Oudste doet dit nog steeds en als hij er echt uit wilt dan laat hij dit wel merken

3. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Gewoon lekker laten ligge. Onze meid doet dat vaak midden in de nacht. Ik luister dan naar haar, als ze gaat hui,len ben ik er meteen bij maar voor kletsen ga ik echt niet opstaan.

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Ik zou hem ook lekker laten liggen.
    Als je hem gaat halen ga je hem er dalijk aan wennen dat ie eruit mag/kan en dat wil je niet ( denk ik).
    Ik haalde de oudste er ook pas uit als ze over ging op huilen.

5. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Geheel eens met de voorgangers. Niks zo leuk om zelf wakker te worden met een kind die brabbelt tegen zijn knuffels.

6. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Ik heb m'n dochter ook altijd laten kletsen als ze wakker is. Soms valt ze weer in slaap. Zo hou ik haar in ons ritme.
    Als ze het zat is, laat ze dat merken door te gaan huilen.
    Daardoor kunnen we in het weekend zelfs af en toe uitslapen!

7. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier ook zo. Gaat soms weer slapen maar meestal is hij het na 3 kwartier wel zat en gaat hij huilen. Als ik geluk heb is het dan "al" 7 uur ;)

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Lekker laten liggen hoor! je merkt het vanzelf als ie het echt zat wordt en eruit wil... kun jij ook nog even genieten van je warme bedje ;)

9. mimada

mimada Lid

13 okt 2009
    45
    0
    6
    NULL
    NULL
    Die van ons kan ook zo'n kletskous zijn.
    Ik ben wel eens stiekem gaan kijken maar dan ligt ze lekker te spelen met haar knuffels...prima zo.
    Liever dan huilen, dan staan we zo bij haar bedje!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hier precies hetzelfde! Wij laten hem ook liggen, tot hij wat meer zeurderig klinkt. Dan haal ik hem er wel uit, want als ik dat niet doe, dan gaat hij het echt vervelend vinden en gaat hij huilen. Ik heb wel zoiets van: Als hij huilt, dan was ik te laat. (Geldt voor MIJN kind, niet voor ALLE kindjes ;))
    Maar ook hier valt hij vaak weer in slaap. En wij kunnen een extra half uur in bed ook wel goed gebruiken.

11. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Mason doet dit ook! Hij is rond 06.15 wakker en ligt dan te kletsen tot 06.45/07.00..dan halen we hem er meestal uit! Niet omdat hij dan huilt maar omdat hij gewoon om 07.00 ze fles krijgt! Vind het heerlijk om naar te luisteren!:D

12. misa

misa Niet meer actief

Herkenbaar! Ook je gevoel en twijfels erbij..! Maar dan met een baby van 3 maanden.
    Ik laat hem ook liggen en ga zelf weer slapen als me dat lukt. Meestal valt hij weer in slaap. Wordt hij daarna wakker of gaat hij toch huilen, dan haal ik hem er wel uit.

13. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Heel herkenbaar :)!! Gewoon lekker laten liggen idd, mijn zoontje doet het ook eigenlijk iedere nacht, soms ook om 02.30 :D, maar tukt altijd weer verder. Vind het wel schattig om te horen.

14. juffie roos

juffie roos Bekend lid

8 okt 2010
    959
    1
    18
    bedankt voor alle reacties!!;)

Deel Deze Pagina