Hoi. Ik vroeg me af welke maat je koopt voor de baby zijn eerste kleertjes?Is dat 50 of 56 of gewoon allebei? Ik vind het lastig,ik heb al wel twee rondlopen maar die hebben niet zolang in maat 50 gezeten.sterker nog de oudste maar 1 dag. Nu is het zo dat mijn 2 zoontjes voorliepen met de groei.Niet veel groter maar de oudste wel groter en zwaarder als gemiddeld.Nu is het zo dat op de echo uitwijst dat deze gewoon op schema loopt. Vind het lastig.Nu weten we ook niet of het een jongentje of meisje is.weet niet of dat veel verschil maakt.
Hoi,ik zou (doe ik ook!!) 2of3 van 50 in de kast leggen en meer van 56! Het is in een uur in huis als hij/zij makkelijk in 50 past... Gr.Syl
Ik had zowel setjes in maat 50 als in maat 56 in huis; sommigen ook gecombineerde maat 50/56. Ik denk in totaal zo'n 6 setjes (romper, broekje, truitje). Jasmine was en is een tenger meisje, dus veel van de kleertjes in maat 56 waren nog veel te groot. Ze heeft deze dus ook nog lang aan gehad (denk tot ongeveer 4 maanden)
Ik heb een aantal pakjes in de gecombineerde maat 50/56 gekocht. En een stapeltje rompertjes. Dan een vijftal pakjes in maat 56 en 2 pakjes en 2 rompertjes in maat 50. Mocht ons ventje wat meer kleertjes in maat 50 nodig hebben dan zijn die zo gehaald. En anders zijn mouwen of broekspijpen snel omgevouwen. De maten zeggen niet zoveel is mijn ervaring, want sommige kleertjes van maat 50/56 vallen net zo groot als kleertjes van maat 62 van andere winkels! Ik zou gewoon zorgen dat je van alles een beetje hebt en wat je dan later nog nodig hebt kun je gewoon bijkopen. Je kunt toch nooit weten hoe groot je kindje precies zal zijn.
Wij hadden van allebei wat (achteraf teveel). Ze groeien enorm hard dus koop niet teveel wel genoeg natuurlijk voor als er iets in de was zit!
ik had eigenlijk alles 50-56, of 56.. finn was een ruime 8ponder, hij heeft 3 weken in 56 gepast.. daarna kon hij 62 al aan!
Ik heb het meeste van maat 50 gekocht.. maar ons mannetje was ook aan de kleine kant... Hij is nu 7 maanden en draagt nog steeds de kleertjes met maat 50
Zo haal je je geld er wel uit, 7 maanden in maatje 50 hihi Wij hadden inderdaad 3 pakjes 50 ofzoiets en wat meer 56. Sasha was 54 cm met de geboorte en toch heeft ze er nog 2 weken in gezeten.
whahaha, dat kan natuurlijk nooit ik heb een typfout gemaakt haha het moet 7 weken zijn Zou anders wel heel raar zijn he
Onze dochter heeft zeker tot 10 weken in maat 50 gezeten .. Nou was ze met de geboorte ook maar 47 cm ... Je zou 1 setje kunnen halen en mocht hij/zij een kleintje zijn dan kan je altijd nog wat bij laten halen...
Bedankt voor jullie tips.Ik zal 2 setjes kopen met mt 50(1 voor jongetje en 1 voor meisje).Dan kan er idd nog snel wat bijgehaald worden.
Ryan was een flinkerd met de geboorte (4045 gram) en zelfs hij heeft nog een tijdje met maat 50 gedaan (Dan wel kleertjes van Nijntje, dat valt best groot). Maar hij heeft zowieso 2 maanden met maat 56 gedaan. Ik zou gewoon allebei in huis halen....