Hoi! Jasmijn is afgelopen dinsdag ziek geworden, 's avonds heeft ze 3 keer gekotst. Op de dinsdag zelf heeft ze weinig gegeten dus dat was natuurlijk al een teken.... Maar ze eet nog steeds erg weinig! Ze at al een tijdje: 's ochtends een beetje boterham 9.30 uur een hele stuk fruit 12.00 uur at ze haar boterham verder op 14.30 uur soms een koekje of extra bv 17.45 uur avond eten (groente, aardappelen en vlees) Hierbij 5 keer bv over 24 uur verdeeld. Nu eet ze: 9.30 uur 5 happen fruit 17.45 uur alleen haar groente Wel blijft ze op 5 voedingen.... Heeft dit nog steeds met dinsdag te maken of zijn er meer kinderen die op een gegeven moment minder/ slechter eten? O ja....haar poep is ontzettend dun, bijna diaree......verder is ze overdag levendig en net z'n boefje als voorheen
Wij hebben toevallig de afgelopen dagen zelf met een maagdarmvirusje rondgelopen en ik eet ook nog niet goed, dus kan me voorstellen dat je kleine meid ook nog even moet bijkomen en liever drinkt dan vaster voedsel eet. Zolang ze goed blijft drinken zou ik me nog niet druk maken!
Wij hebben het twee weken geleden gehad. Ze heeft een dikke week slecht gegeten. Nu gaat het weer goed.
Hier ook virusje aan het doormaken. Gelukkig blijft ons mupke goed eten hoor... Maar lees dat je nog 5bv p/d geeft, daar moet ze toch wel genoeg voedingsstoffen uithalen denk ik!! Ik heb de afgelopen dagen wat vaker wat fruit gegeven, rijstewafeltje, water, extra voedingkje als ze wilt, als ze maar goed drinkt! Dat vind ik het belangrijkste. Beterschap met je kleintje!
Klinkt als een buikgriepje... Kan best wel 2 weken duren voordat het weer 'op het oude niveau' zit wat betreft eten! Beterschap... Zolang ze zo goed blijft drinken (en zeker BV!) zou ik me niet te veel zorgen maken en haar wel dingen aanbieden maar zeker niet aandringen! (misschien wat vaker de borst aanbieden?)