slaapzakje met extra sluiting aan de bovenkant

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lara1978, 14 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Het is nu al 2 keer voorgekomen dat de rits van het slaapzakje van mijn dochter open is gegaan. Ze ligt voordat ze gaat slapen altijd nog even te brabbelen/spelen in haar bedje en daarbij is ze erg beweeglijk en dan gebeurt dit dus wel eens. Ik doe de rits altijd goed dicht maar ja, als ze er maar hard genoeg tegenaan duwt dan gaat hij toch open aan de onderkant. Ik vind dit doodeng want ze heeft 1 keer het slaapzakje uit gekregen en over haar hoofd gedaan. Ze kreeg het niet meer van haar hoofdje af en raakte helemaal in paniek!

Ik sluit de bovenkant van het slaapzakje nu extra af met een luierspeld om te voorkomen dat ze hem uit kan trekken maar ik zoek eigenlijk een slaapzakje die daar een extra sluiting heeft zoals een drukknoopje ofzo. Weet iemand waar ik dit kan kopen?

Alvast bedankt!

2. ilona85

ilona85 Fanatiek lid

24 okt 2007
    1.466
    0
    36
    het leukste werk wat er is!
    Ik weet niet of die er zijn en waar maar misschien kan je de slaapzak achterstevoren aan trekken of binnestebuiten (wat een woorden haha) dus rits op haar rug of aan de binnenkant dan krijgen ze hem veel moeilijker uit. Misschien helpt het? Suc-6 met je zoektocht

Deel Deze Pagina