slaapzakje of onder de dekentjes/lakentjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Saartje123, 3 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Dominique is eind augustus geboren en lag de 1e maanden in haar kleertjes onder laken en deken. Ze lag ook ingebakerd. Toen ze 3 maanden was gestopt met bakeren en een slaapzakje gekocht. Nu slaapt ze meestal in haar romper met een dunne slaapzak en dan onder haar laken en deken. Ik vind als ze wat ouders zijn een slaapzak zonder laken en deken gebruiken nutteloos (hier iig) want dan gooit ze steeds haar benen in de lucht en kan ze niet slapen. Druktemakertje haha.

Maar bij een baby in mei zou ik denk ik gewoon laken en deken gebruiken. Merk je dat het niet lekker gaat heb je bij Prenatal hele kleine en goeie slaapzakjes.

2. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Nou we hebben afgelopen woensdag pretecho gehad! :D En dat was ech super! Ben gewoon nu al verliefd op onze ukkepuk! :) zo lief! Dus ik kan bijna niet meer wachten nee :p het mag van mij wel zover zijn hoor,het moment van dat het op je borst wordt gelegd! ;)

En bij jou?? :D ook al zin in??

Liefs, Diamaria xxx

3. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Hahaha je wilt niet weten! Ik kan niet meer wachten! Vooral als hij bezig is met zijn schopjes. Dan kan ik gewoon niet meer wachten, maar nog eventjes geduld en dan mogen we onze wondertjes warm in onze armen sluiten!

4. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Laat het maar Mei zijn!!! :D

Liefs,xxx :)

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.090
    3.874
    113
    De eerste maand geloof ik, sliepen ze allebei alleen onder een dekentje en lakentje en als het erg warm was, alleen een lakentje. Toen het wat frisser werd, zijn we een slaapzakje gaan gebruiken. Of een warme slaapzak met een lakentje of een dunne slaapzak met een lakentje en dekentje.
    Robin heeft van een jaar tot 20 maanden ofzo alleen in een slaapzak geslapen, sindsdien alleen onder een deken/dekbed.

Deel Deze Pagina