Hoi meiden, Wij hebben gisteren even gekeken naar kinderwagens. We zoeken een fijne betaalbare wagen. Ze lieten ons de Mutsy Evo zien en we waren daar op zich wel van gecharmeerd. Hij kost 380 euro. Weten jullie nog andere leuke kinderwagens rond deze prijsklasse? Dan kan ik die misschien ook even bekijken in een winkel en vergelijken met de Mutsy Evo. Thanks!
Ik wou zelf ook de Mutsy Evo hebben, was mijn nr 1 keuze. Aleen mijn man vond de basis een beetje wankel, hij vond dat het te veel bewoog en niet stevig was. Dus toen hebben we naar de andere optie gekeken, die waren voor mijmutsy) Transaction en (mutsy)Transit (zeker in de gelijkbare prijsklasse) en Maxi Cosi Mura. De mura vond ik niet pretting en de transaction had ook niet zo een stevige stelsel volgens mij man (en ik dacht dat ik kritisch was?) Dus is het de Mutsy transit geworden. Ik heb die binnen gekregen en oo wat ben ik er blij mee. Trouwens de Transaction en Transit kun je bij de baby-dump halen, die worden daar verkocht, zoizo de transit is daar alleen te krijgen Maar ik heb 450 euro betaald voor de Transit, totaal pakket wat bestaat uit stelsel, wieg, wandelwagen, adapters, voetenzak, kleedje. Ik heb 2 regenhoezen er bijgekocht a 10 p.st. EN ik heb er een maxi cosi twv 100 euro gratis en o ja ook een luiertas. Nou vond het een geweldige deal dus! Wil nog wel er bij zeggen, mijn man heeft de showroom model gezien dus die kunnen gammeler zijn dan de wagen in werkelijkheid. Ik zou dus alle drie bekijken en o ja er is ook nog de ABC Design Condor uitgekomen, die lijkt me ook een mooie optie
Goede tip Izza, Ik ga zeker even kijken bij d Babydump winkel want zie zo online niet echt een verschil tussen de Evo, Transaction of Transit.
die zijn ook niet enorm groot, verschillen zullen er waarschijnlijk zijn in bv lucht banden of massieve banden, of de handgreep van leer is of van spons, positie van de wielen en als je ze naast elkaar zet zie je wel een verschil in vorm geving. O trouwens als je een auto hebt )een kleine) zou ik even ook in degate houden hoeveel ruimte je hebt zodat je een compacte kinderwagen koopt