Wat voor vakantie met kind 1,5 jaar?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Iertje81, 2 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Omdat wij er heel erg aan toe zijn willen wij begin juni een weekje weg met z'n drietjes. Wel naar een land waar lekker de zon schijnt en per vliegtuig. Bijvoorbeeld Spanje, Mallorca enz. Iemand tips voor ons waar te boeken? Waar moet ik op letten? Geen groot all-inclusive geval ivm bereik babyfoon. Dichtbij strand liefst en buggy vriendelijk 😃
    Dank alvast!

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Met je wensen zou ik voor Mallorca gaan, kindvriendelijker bestaat niet.

Ik persoonlijk vond er geen zak aan haha. Maar wij doen ook graag dingen op vakantie. Dit jaar gaan wij voor de tweede keer naar Curaçao.

3. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Of menorca, lekker warm en niet ver vliegen.

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.194
    16.528
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Ik denk dat je Menorca bedoelt.
    Om nu te zeggen dat Mallorca geen zak aan is.
    Is genoeg te doen haha

Joh een kind van deze lft heeft niet zoveel nodig.
    Wij zijn 2x in Mallorca geweest.
    De eerste keer met 2 kinderen van toen 5 en 7 jaar en een aantal jaren later met een baby van 11 maanden erbij.
    Je kunt een auto huren en de allermooiste strandjes bezoeken die je maar wil.
    Zeker een aanrader maar je kunt ook een weekje cp doen, is ook gewoon leuk.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ben op allebei de eilanden geweest en vond er niet zoveel verschil in zitten. Ik vond er geen zak aan.. Maar daar kunnen we over van mening verschillen. Ik wil het gevoel hebben dat ik op vakantie ben en niet een menukaart in het Nederlands krijgen bijvoorbeeld.

6. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Menorca en Mallorca zijn goed inderdaad. Daar heb je leuke hotels met kinderfaciliteiten. Maar die heb je overal wel eigenlijk.

Maar om eerlijk te zijn, vond ik zelf CP of Landal leuker op die leeftijd.

Als je wat verder op vakantie gaat, vind ik het altijd wel leuk om een auto te huren en wat van de omgeving te zien. Met 1,5 jaar heeft je kindje daar echter nog niet zo veel aan vind ik. Ook slapen ze dan nog op de middag, dan zit je daar op een klein balkonnetje...
    (Of je moet een goede slaper hebben die in de buggy wel een goede dut kan doen ;))

7. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.946
    113
    Vrouw
    Grappig, ook op Mallorca geweest en ontzettend veel leuke dingen gedaan.
    Die Nederlandse menukaart ook maar weinig gezien. De bekende toeristenplaatsen achter je laten en dan is er gelukkig nog behoorlijk veel authentieks te vinden 👍

8. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Kijk eens bij eliza was here! Ik ben daarmee met zoontje naar portugal geweest! Kleinschalige appartementen en huurauto incl, ze zijn wel prijzig

9. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Mallorca inderdaad! All in resort was hier geen succes maar een appartement in Es Trenc (Sa Rapita) was wel geweldig. Een Nederlander runt de boel daar ook. Geweldige service en rust en genoeg te doen voor kleintjes. Auto huren en je kunt het hele eiland rond. Wij gaan dit jaar weer!

10. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Bedankt voor de reacties zeg! Cp etc is wel leuk maar ik wil echt even de warmte in zeg maar. Ben ook zo verwend dat ik ook graag ontbijt wil maar wel iig een appartement waar we niet met z'n alleen op één kamer liggen. Als kindlief slaapt kunnen wij het appartement ook nog in en uit, mits het zwembad dichtbij is 😊
    Sowieso wil ik ook 's nachts niet samen slapen met kind en man. Dan houden we elkaar wakker en de bedoeling is juist om uit te rusten...

Deel Deze Pagina