Op zoek naar leuke tips/ideetjes "romantische" babykamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Duckertje, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hallo dames!!

We verwachten in januari een meisje en nu wil ik graag een wit/lichtroze kamertje maken met ruitjes, rieten hartjes, vogelhuisjes en dat soort dingetjes.....

Het babykamertje is afgelopen week besteld, het is de "St Tropez" kamer geworden van Babypark.

Nu ben ik nog op zoek naar leuke tips of iemand die misschien een leuke website weet waar ze van die leuke frutseltjes hebben.....

Alvast bedankt! :)

Groetjes, Duckertje

2. Sopann

Sopann Niet meer actief

Wil ik op de site kijken, is ie op zondag down... :D

Je kan bij Xenos heel veel leuke spulletjes kopen. Ook bij Leen Bakker en Intratuin hebben ze heel veel leuks, vooral van riet.
    Wij hebben de woonkamer modern landelijk. Mijn ervaring is wel dat je er echt tegenaan moet lopen, want zeker rieten manden kunnen echt belachelijk duur zijn.

3. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Sopann, de site van Babypark is idd down op zondag! :)

Maar bedankt voor de tip! Ik ga zeker eens bij Xenos neuzen....

4. ukkie11

ukkie11 Actief lid

18 dec 2010
    256
    0
    0
    Bij action hebben ze ook best wat spulletjes zoals witte rieten mandjes,blikken hartjes, kleine vogelhuisjes, lieve teksten voor op de muur enz. en spotgoedkoop.

5. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik heb antieke meubels, daardoor is het van zichzelf al een romantisch kamertje :) . Verder heb ik er oud speelgoed en een oude driewieler instaan. En aan de muur komen 2 oude ingelijste Nestlé posters :) .

6. Snoesj

Snoesj Lid

3 feb 2012
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik lees ook even mee! Ook bij hebben de babykamer St. Tropez van Babypark en hebben net zo'n romantische inrichting in gedachten in de kleuren wit,grijs en heel lichtroze.

Wij hebben 1 muur in de kleur grijs geschilderd en de rest wit gelaten omdat het kamertje vrij klein is. Op de grijze muur willen we een boom van karwei die we zelf in verschillende kleuren kunnen schilderen. Dan kunnen we de kleuren zelf licht houden. Daarnaast schijn je daar ook houten figuurtjes zoals uiltjes e.d. te kunnen kopen. Die willen we dan aan de boom hangen.

Ik ben verder helemaal gek van de babyuitzet van Baby's Only en dan de lichtroze sterren versie. Dat past goed bij het romantische van de babykamer en het grijze van de muur.

Ik ben nu alleen nog op zoek naar een mooie lamp en vloerkleedje.

Ben benieuwd of we straks een beetje op hetzelfde uitkomen ;)
    Ik ben trouwens 9 december uitgerekend.

Groetjes!

7. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi Snoesj!!

Leuk dat jullie ook die kamer hebben! :)

Wij hebben de muren nu "taupe", komt dus aardig in de richting!
    Die "baby's only" collectie ga ik ook eens op m'n gemakje bekijken, leuk!

Hier 31 januari uitgerekend! :)

Als je eventueel foto's hebt, ik hou me aanbevolen! ;)

Groetjes, Duckertje

8. Zonnestraal2

Zonnestraal2 Bekend lid

28 jul 2009
    793
    0
    0
    #8 Zonnestraal2, 18 sep 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 feb 2013
    drie luik schilderijtjes met daarin kant verwerkt ogen vaak romantisch op de site staan wat voorbeelden met kant heel leuk

9. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Wij hebben wel een ander kamertje, maar willen wel deze stijl.
    Ook fan van Baby's only. Wordt of roze of lichtblauw.
    Twijfel voor een extra set van Khaki..
    Muren zijn krijtberg beige grijs.
    Verder rotan mand en stoel.
    En klein rieten mandje maar weet eigenlijk niet zo goed wat ik daarmee moet nog ;)

10. Frummeltje2012

Frummeltje2012 Actief lid

16 aug 2012
    137
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je handig bent met de naaimachine kun je ook een ruitjes stof kopen op de markt/stoffenwinkel en daar lakentjes van maken. De stof iets ruimer knippen dan de maat van het lakentje, randen omzomen en klaar.

Van dezelfde stof kun je ook kruikenzakjes maken of hartjes om aan de muur te hangen.

11. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Ik ben zelf nog op zoek naar iets voor aan de wand voor de babykamer en zodoende was ik even op de site van Ikea aan het neuzen.
    Ik weet natuurlijk niet precies wat jij onder romantisch verstaat, maar ik vind dat ze daar hele mooie posters en schilderijen met bloemen hebben (zag een hele mooie met rozen). Misschien leuk om de site even te bekijken?

12. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Leuk om jullie tips allemaal te lezen! Ik word er helemaal enthousiast van, maar moet me toch nog even inhouden, want eerst is zoonlief zijn kamer aan de beurt! :)

Ik ben niet echt handig met de naaimachine, maar m'n moeder wel! Leuk idee om hartjes van stof te maken om op te hangen!

13. sylvia25

sylvia25 Nieuw lid

19 sep 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien is het leuk om de kamer op te fleuren met piepschuim letters of figuren/vormpjes.. Bijvoorbeeld hartjes, sterretjes, kroontjes?
    Je kunt ze decoreren met papier, behang of stof of gewoon schilderen. Zo kun je er zelf een romantisch tintje aan geven!!

Een vriendin van mij verkoopt dit soort decoratie, en voor een klein prijsje kun je hele leuke dingen doen.
    Mocht je interesse hebben hoor ik het wel!

Ben wel benieuwd naar het eindresultaat van de kamer!! :)

Deel Deze Pagina