Ik ben op zoek naar een rugdrager voor licht-recreatief gebruik (boodschappen, korte wandeling, even naar de stad...) Geen draagdoek met geknoop of zo, maar een systeem. Onze kleine is klein van stuk (70 cm/8 kilo)... wat zijn jullie ervaringen? Ik heb wel zitten snuffelen al, en twijfel tussen een Tula Baby en een Boba. M'n gevoel is dat de Boba nog wat groot is? Graag jullie ervaringen!
beco butterfly misschien?? is een ergonomische draagzak waarmee je kindje zowel op je buik als op je rug kan dragen. tot (dacht) 15 kg. ik merk het nauwelijks als ik m'n dochtertje draag.
Ik ben ontzettend gehecht aan m'n Beco, heb m tot nu toe alleen op buik gebruikt... Maar is superfijne drager voor kleine en jezelf! Evt. Ff op marktplaats zoeken, worden ze soms aangeboden...
Ik draag zelf een beco. Ben er erg blij mee. Liam vindt het heerlijk om op mijn rug rond te kijken en slapen. Hij huilt er nooit in, tenzij hij eruit wil. De boba en tula zijn beide goede dragers. Zat zelf te twijfelen tussen de boba en beco. Heb je al bij babybij.nl gekeken. Daar kan ne dragers lenen voor een week. Op het dragen en voeden forum is heel veel info te vinden over de dragers. Succes met zoeken!
Ik heb zelf een tula besteld toevallig. Omdat hier nog vergroters voor te krijgen zijn. Kan ik langer door dragen.
Dank allen. Wat de Beco betreft, de Butterfly of de Gemini? En bedankt voor de leen-tip. Dat is een goeie!
Hier een manduca in gebruik naar alle tevredenheid. Gebruik hem nu voor de jongste en voor de oudste. Een verlenger apart kopen is bij deze ssc niet nodig, die zit ingebouwd.
Hier net een emeibaby draagzak in huis. Kan ook voor op de rug. Ik heb hem alleen nog niet kunnen uitproberen We hebben ook een Bondolino in huis gehad, maar die was voor mij te groot/breed, dus dat zat niet lekker (de schouderbanden waren bijna breder dan mijn schouders), maar hoor daar ook goede verhalen over. Je hebt ook Draagdoek Lenen. Mijn ervaring is dat de leendragers op babybij.nl altijd uitgeleend zijn, zijn zeker populair Ik denk dat de Boba inderdaad nog wat groot is voor jullie kleine.
Ik zou proberen ergens te passen. Het is een flinke aanschaf. Ik heb zelf de beco butterfly, de manduca en de boba geleend in de doekentheek. De beco viel af door dat tussenstukje tussen kind en ouder daar kon ik niet mee overweg. De manduca en boba vond ik fijn en toen heb ik de manduca gekocht. Nu hebben we er ook een ergo baby bij waar mn man fan van is.
Heb ook een Beco butterfly II en vind hem heerlijk buikdragen maar op mijn rug krijg ik hem maar niet goed afgesteld. Op zich is hij ideaal: er zit een tussenstuk zodat je je kundje als een soort rugzak op je rug kunt doen zonder risico dat deze eruit valt. Was een reden voor ons om de beco te kiezen, en als ik minder lui was was dat afstellen ook wel goed gekomen maar ik heb ook een meitai en dat is makkelijker
Jullie hebben me overtuigd, ik ben voor de Beco Butterfly gegaan die ik gisteren besteld heb. Op Marktplaats werden ze door 1 aanbieder voor veel minder aangeboden, maar dat vond ik een beetje schimmig. Dus nieuw besteld, ik post nog wel hoe hij bevalt. Bedankt allemaal!
Wij hebben de Bopa. Veel onderzoek gedaan en deze vonden wij het prettigs. Onze meid is 11 maanden en bijna 9 kg. We dragen haar nu op de rug. Daarvoor droegen we haar voor, wat ook heel goed te doen is! Ze vindt het heerlijk! Wij hebben trouwens de 2G, de oudere versie want die scheelde een heel stuk ten opzichte van de 3G. Grote verschillen zijn kleurtjes, een vakje voorop en de 3G heeft een newborn insert.
ik ben helemaal weg van de storchenwiege baby carrier, mn zoontje van 10 kg heb ik nog geregeld op de rug gedragen tijdens mn zwnagerschap!
Ik heb de beco, boba en ergobaby uitgeprobeerd. Heb de beco 2 weken met veel plezier gebruikt, maar kreeg hem niet lekker diep in het zitje, en vond het daarom niet de drager voor ons. De boba vond ik te groot (zoontje is nu 70 cm en 7500 gr) waardoor hij er wat onstabiel bij zat. De ergobaby performance zat meteen als een huis, ook bij mijn dochter, die heb ik nu aangeschaft en hoop vandaag in huis te krijgen. Ook heb ik een wompat in bestelling staan. Ben al weken helemaal weg van deze drager (vind de kleurtjes waaruit je kunt kiezen zo vreselijk gaaf), en besloten om hem gewoon te bestellen. Hopelijk draagt hij lekker.
Ja, dat kon ook niet anders. Ben ook heel benieuwd. Als de beco niet bevalt mag ik gratis ruilen, maar hopelijk is het niet nodig.
En anders toch maar voor een bondolino gaan als de beco niet bevalt... Ik draag mijn kleine reusje (12 kilo) nog dagelijks op de buik en soms op mn rug zonder problemen!