Slaapzakkenvraag

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Roze78, 23 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Geen deken of laken. Hij gaat het hele bed door dus dat heeft ook weinig nut. Voorheen stopte ik hem stevig in maar dat werkt niet meer. Dus nu zonder beddengoed.

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier ook geen laken of deken. Jarissa slaapt met haar hoofd tegen het hoofdeinde op haar buik. Vind alleen een slaapzak wel zo veilig.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Kyra draag een romper zonder mouwen, een pyamatruitje met lange mouwen en een mouwloze zomerslaapzak. Geen lakentje/dekentje.

Nu het warmer wordt waarschijnlijk iets met korte mouwtjes.

4. usMommy

usMommy Fanatiek lid

11 jan 2007
    1.273
    1
    0
    Herndon VA USA
    hier ook geen dekentje, Cooper draait zo verschrikkelijk in zijn slaap dat ik een denkentje een beetje eng vind.

5. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik heb mijn dametje met romper en pyama in zomerslaapzak en ook 1 lakentje met dekentje over!ze slaapt heerlijk!

6. Tinus

Tinus Actief lid

18 jun 2007
    417
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier een zomerslaapzak zonder mouwen met een rompertje. Met dit warme weer een romper met korte mouwen, als het iets kouder is met lange mouwen en als het nog wat kouder is een romper met een shirtje met lange mouwen. Maar hier wel een warmbloedig kereltje.

7. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    bridgett is idd ok wel best warmbloedig,
    maar als we dr sochtends uit bed halen is ze wel wat koud...dus heb t idee dat ze t toch te koud heeft snachts...scheelt dat haar kamer op t noorden is....

8. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Hier hetzelfde... Het is hier nu rond 28 graden overdag en harstikke warm in de slaapkamer dus nu slaapt hij zelfs maar in een romper zonder mouwen en een zomerslaapzakje. Kindjes die het te koud hebben geven dat wel aan, als ze het te warm hebben niet altijd... toch? Elian is trouwens wel een enorme zwetende halfZweed ( :) ) dus die heeft het niet zo snel koud.

9. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Waarom mag ze niet omdraaien...? Vind je dat akelig? Ze kunnen rond deze leeftijd toch al goed zelf terug draaien?
    Als ze dat toch lekker vind, Hugo lag ook graag op zijn buik rond die leeftijd. Nu ligt hij meer op z'n zij.
    Hij heeft het hele bedje al gehad, denk ik... ;)

10. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg

ze mag wel omdraaien van me...maar ze slaapt grotendeels alleen op dr rug.maar ze rolt t hele bed door en ligt dan tegen de zijkant of hoofdeinde aan,en wordt dan boos...dat snapt ze nog niet zo.overdag ook...dan leg ik dr in bed neer met kleren alleen en lakentje.maar soms is ze best druk nog en wil ze er nog niet aan toe geven..en is ze wild aan t trappen.en als ik dan n lakentje over dr doe die ik instop,dan is ze wat rustiger.maar soms als ze zich steeds loswurmt,dan laat ik dr gewoon liggen.dan valt ze uiteindelijk ook op dr zij in slaap.maar overdag kan ik dat in de gaten houden maar snachts niet.
    ze slaapt ook t rustigste op dr rug.

Deel Deze Pagina