slaapziekte bij kinderen na griepvaccin

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door pijman, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik had gisterenochtend serieus last van hele slechte hormonen. Soms weet ik dat ik ergens beter even weg kan blijven, maar dan doe ik dat dus niet.

2. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Om op die opmerking over hoe ik over de beslissingen van de politiek denk. Dit is dus politiek:D

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat was vorig jaar idd ook mijn conclusie.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik heb van deze hele campagne en van de hype rond het baarmoederhalskanker bij tienermeisjes hype 1 ding geleerd.( ik heb met beide te maken gehad) ik heb indertijd de bekentenissen van de dame die de hele hype rond die spuit heeft opgestart ( jawel, dat was 1 dame) gevolgd op de tv. hoe ze te werk ging wat ze gedaan heeft en waarom en in opdracht van wie en vooral dat het allemaal met voorbedachte rade is gegaan. ze heeft uiteindelijk na 2 jaar ontslag genomen heeft vanwege gewetenswroeging en heeft haar bekentenissen op tv gebracht.. ik vertrouw de overheid nooit meer en ik vertrouwde de RIVM tochal maar amper en nu dus helemaal niet meer. en dat mijn eigen gyn het middel op tv ging promoten heeft voor mij de deur dichtgedaan. ik zet daar nooit een poot meer binnen. een arts mag helemaal geen middelen promoten. dit is met verborgen camera gefilmd. sinds deze 2 hypes, sta ik heel anders tegenover de oprechtheid en eerlijkheid" van onze overheid die in mijn ogen voor ons moeten zorgen. de volgende gaat onze deur sowieso voorbij.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Weet je nog in welk programma dat was? Dat vind ik dan wel interessant om te zien!

6. Eowyne

Eowyne Actief lid

26 mei 2007
    287
    0
    0
    Database Publisher
    Amsterdam
    Haha, ik zie dat je ongeveer op dezelfde dag bent uitgerekend als ik dus weet precies wat je bedoelt hoor :).

7. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Volgens mij weten wij allemaal hoe je je dan soms kan voelen :D soms vermoeiend voor jezelf he?

8. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Ik denk dat je niemand kan aanvallen op het feit wel of niet vaccineren.

Maar ik denk dat de media er zo'n hype van heeft gemaakt dat mensen onzeker/ angstig zijn geworden en daardoor aan anderen gingen vragen wat zij deden etc etc en noem dat meelopen of onzekerheid, what's in a word.

Geloof dat een ieder op dat moment de beste beslissing heeft genomen wat zij goed achtte voor haar kind.

Ik ben achteraf blij dat ik het toch niet heb gedaan.

In die periode kwam mijn zoontje in aanmerking, ik ook als zwangere en mijn man en ik ook bij een baby die voor 23 november geboren was.

Mijn dochter is dus 19 november geboren, maar als ze 4 dagen later was geboren kwam zij en wij niet meer in aanmerking voor de vaccinatie.
    WAT EEN KOLDER!!!!!

En het werd ook zo gepromoot om dit te doen, want als er veel gezonde kinderen toch ziek zouden worden, zouden er niet genoeg beademingsapparatuur zijn.. tja en die reden vertelde minister Klink er natuurlijk niet bij

Deel Deze Pagina