Slaat jullie huidige partner? (anonieme poll)

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Slaat jouw huidige partner je?

1. Nee, nooit gedaan.

2. Nee, maar ik ben wel eens bang dat hij een keer zal slaan.

3. Nee, maar hij heeft andere manieren om mij pijn te doen (bijvoorbeeld mentaal)

4. Hij heeft me wel eens een keer geslagen.

5. Ja, mijn man slaat me met enige regelmaat.

6. Wij slaan elkaar regelmatig.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    :( zo veel meiden hier waar het wel mis mis....vind ik heel erg!

Hier nooit schreeuwen/slaan. Mijn man is een super vent, we kunnen echt wel woordenwisselingen hebben, maar altijd op normaal niveau, zonder schreeuwen en al helemaal zonder klappen.

Mijn ex vriend was wel erg opvliegerig, die heeft me wel eens geschopt en ik was af en toe echt bang voor hem. Was ook een reden om die relatie te stoppen.

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Het valt me op dat er best nog wel veel Hij heeft me welleens geslagen aangevinkt hebben..ik vind dat schrikbarend!

Wij slaan elkaar nooit en dat hoeft hij ook niet te doen, ik ben meer degene die even tot 10 moet tellen maar nog slaan? nee dat kennnen we gelukkig niet.

3. Dana

Dana Niet meer actief

nee heeft hij nooit gedaan en zal hij ook nooit doen. het lijkt me echt vreselijk als je met die angst zou moeten leven dat het elk moment uit de hand kan lopen.

4. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Nee mijn partner heeft mij nog nooit geslagen, ik hem wel....

Hij kwam een keer laat uit een vergadering en toen lag ik al op bed, ik had hem niet horen binnenkomen en toen zag ik ineens een gezicht boven me, toen heb ik keihard uitgehaald, dat was best pijnlijk:)

5. Nee mijn vriend heeft me nog nooit geslagen, hij windt zich zelfden op en als ie al kwaad is dan praat ie gewoon helemaal niet meer met me (wat ik overigens ook heel erg vind)
    Ikzelf heb, allebei tijdens mijn zwangerschap, hem wel 1 keer een schop tegen zijn scheen verkocht na een stoeipartij die op ruzie uitliep en 1 keer een hamburger naar zijn hoofd gegooid (wel mis :p).

Ik had een ex die heel goed was in emotionele mishandeling, daar heb ik ook heel wat aan over gehouden. Ik voel daardoor af en toe heel sterk de behoefte om te laten zien dat ik niet meer onder de duim te krijgen ben en tijdens de zwangerschap kwam dat kennelijk op deze manier naar boven :p

6. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Deed vast zeer, maar hij kan je wel met een gerust hart alleen thuis laten, jij komt wel voor jezelf op..:D

7. cerberus

cerberus Fanatiek lid

19 okt 2011
    3.709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nee nooit...
    en ook hier hoeft hij dat niet te proberen.... kan hij gelijk zn spullen pakken.....

Mijn vader heeft regelmatig mijn moeder geslagen (gescheiden) en ik ben niet van plan om in HAAR voetsporen te treden.....
    Je hoort elkaar niet te slaan... ook vrouw de man niet... !!

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Dat denk ik ook, daarom haal ik het maar even aan;) Omdat het vaak over vrouwen gaat die mishandelt worden, maar er mag ook wel eens aan de mannen gedacht worden, júist omdat daar zo'n taboe op ligt.

Ik denk dat het bij vrouwen en mannen ongeveer even veel voorkomt.

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    mijn huidige man niet.... hij hoeft nog niet eens zn hand op te heffen want dan ben ik hem voor!!!

mijn ex-man heeft mij 1 keer geslagen.... en dat laat ie nu ook wel uit zn hoofd!!!! (laat ik het zo zeggen: hij had zn kop kapot en ik niet)_

10. Janna

Janna Fanatiek lid

@daisy: Sorry als ik je hiermee voor het hoofd stootte. Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Ik wilde juist begrip kweken voor dames die geslagen worden, of in het verleden geslagen zijn. Want er zijn heel wat reacties in de trant van "dat moet ie ook niet proberen, want ik sla hem drie keer zo hard terug". En dat klinkt heel stoer, maar mijn punt was, dat als je altijd in een veilige relatie hebt gezeten, dat je niet kunt zeggen hoe je zult reageren. Ik vond die opmerkingen juist kwetsend overkomen voor vrouwen die regelmatig geslagen worden. Zo van: "dat zal mij nooit overkomen en dat het jou wel overkomt, tja, moet je maar wat steviger in je schoenen staan..." Ik had het gevoel dat je fysiek mishandelde vrouwen daarmee nog een trap na geeft. Vandaar mijn reactie. (Maar goed, ik ben nooit geslagen, dus eigenlijk heb ik misschien geen recht van spreken. Jij begrijpt wat dat betreft beter hoe het werkt dan ik.)

Dit bedoelde ik dus inderdaad!

Ik ben trouwens blij dat jullie allebei aangeven er sterker uitgekomen te zijn en dat het nu goed met jullie gaat!

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee, heeft hij nog nooit gedaan en zal hij ook nooit doen.
    Hij kent me en weet dat hij er absoluut 1 terug krijgt en daarna kan vertrekken.
    Daarnaast is hij een liefdevolle man die zoiets nooit in zijn hoofd zou halen.

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Nee mijn huidige maan heeft me nog nooit geslagen.

Maar ben wel bang dat hij dat ooit misschien doet. Niet omdat ik hem er voor aan zie maar omdat ik een ex had die mijn 5 jaar lang mishandeld heeft en die angst dat het weer gebeurd blijft.

13. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik vind het aantal reacties van vrouwen die wel een geslagen zijn of zwaar mishandeld zijn best veel.

Heftig hoor...

14. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Nee, nooit gebeurd en ik ben er ook niet bang voor.

Wel kunnen we behoorlijk ruw stoeien, waardoor er wel eens een rake valt, maar dat vind ik niet onder mishandeling vallen!

15. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Erg geschrokken van het aantal stemmen op "hij heeft me wel eens een keer geslagen", maar nog meer geschrokken van die ene stem "hij slaat me met enige regelmaat"...

Hier kan ik voor optie 1 kiezen, en ook voor mij geldt, zoals voor zovelen, 1x wel doen is spullen pakken en vertrekken.

16. Foxter

Foxter Niet meer actief

Nooit gedaan, kan me ook niet indenken dat hij dat zou doen.

17. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik schrok ook zo erg van die ene stem... wat erg :(

Toch denk ik dat er meerdere zijn die regelmatig worden geslagen als ik eerlijk moet zijn.
    Ik heb 1 ex die me bedreigde met een mes, me kneep en uitschold en duwde. 1x zo erg dat ik naar de dokter moest omdat heel de huid van mijn knie eraf geschaafd was en dat was gaan ontsteken.
    Een andere ex gooide van alles naar mijn hoofd, sleutelbos, boeken enz..
    Had ik dan zulke foute jongens uitgekozen, ik denk eerder dat de dames die met regelmaat geslagen worden niet reageren op dit topic.

18. fiona1987

fiona1987 Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.074
    0
    0
    renkum
    nee gelukkig mijn huidige partner slaat niet,hoeft ie ook niet te doen want ben ik weg.mijn ex heeft me wel 2 jr mishandelt.

19. Purk

Purk Niet meer actief

Ik ben ook erg geschrokken, kan gelukkig volmondig nee beantwoorden. Maar ik denk niet dat je na 1 x wegloopt. Er gaat meestal al een hele lange periode van mentale mishandeling, onderdrukking, afhankelijkheid en bedreiging aan vooraf, de angst voor de consequenties als je weggaat (iets de kinderen aandoen ofzo) is denk ik hoger dan blijven. Heb er gelukkig geen ervaring in, maar ik weet dat je van tevoren zelden kunt zeggen: dan ben ik weg (geldt ook voor vreemdgaan) de situatie is bijna nooit zo makkelijk of zwart wit, waarom zouden anders zoveel vrouwen bij hun man blijven na klappen of vreemdgaan?

20. poohbeer26

poohbeer26 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.055
    0
    36
    In de boom
    Nee mijn man heeft me nog nooit geslagen. Al zou ik hem een klap geven dan nog zou hij niet terug slaan. ben ik ook niet van plan hoor.

Mijn ex wel. Die heeft mij een keer bij mijn keel gegrepen en heeft een keer tijdens het uitgaan geprobeerd mijn een schop tegen mijn hoofd te geven. Mijn andere ex zei continu hoe mooi en dun zijn ex wel niet was.

Deel Deze Pagina