Hallo! Ik ben opzoek naar een parasol voor de quinny buzz. Ik heb laatst een universele parasol gekocht, maar die past dus niet. Ik zoek dus de officiele quinny parasol! Wie heeft er één voor mij? Groetjes Sanne
Ik zou hem in iedergeval niet nieuw kopen, vind hem echt waardeloos. Hij was hier binnen 3 maanden al kapot, de arm zeg maar was lam en een pootje gebroken.
ja, we hadden de universele van de prenatal gekocht, maar die clip is rond, en alle stangen van de quinny zijn ovaal, dus ik kon hem nergens goed bevestigen. Hoe hebben jullie het gedaan dan?
die van ons is wel ovaal. Waarschijnlijk heb je dan meerdere universele. Die van ons zat bij de kinderwagen. Wij hebben de wagen 2e hands gekocht dus kan je helaas ook niet zeggen waar hij vandaan komt.
bij de prenatal heb je universele die ook gewoon op een ovale buis passen, ik heb hem gekocht bij de prenatal en wij hebben de quinny speedi. een originele dit altijd beter natuurlijk maar qua prijs verschil
Ik heb toen alleen zo een clip gekocht die op de ovale buis past, op de clip kon ik toen een universele parasol klikken.