Ik heb het allebei gekocht. Maar ik heb gehoord dat de armopeningen van slaap/trappelzakjes bij veel kindjes niet passen, lees: te groot zijn.
allebei je kindje mag zoiezo de eerste 6 weken niet in een slaapzak dus moet je het onder een dekentje leggen
Ik wist helemaal niet dat het de eerste 6 weken niet mocht in een slaapzak? Ik ben namelijk van plan om de purflo matras te kopen en daar staat overal bij vermeld dat het advies is om de baby dan vanaf de geboorte in een purflo slaapzak te laten slapen.
Wist ik ook niet... Heb ik ook nooit gedaan...dat niet. Maar wilde dit nu wel gaan doen. En de armen zijn idd vaak te wijd maar met een paar steekjes heb je dat zo opgelost
Kyra sliep in het begin alleen onder een dekentje, maar toen ze echt ging rollen en bewegen hebben we haar een slaapzak aangedaan omdat ze anders steeds wakker werd van de kou 's nachts als ze onder haar dekentje was uitgewurmd. 's nachts slaapt ze altijd met slaapzak en deken.
Mijn zoontje heeft wel een slaapzak aan, omdat hij soms de dekens aftrappelt. Hij is vandaag 5 weken oud. Bij de Hema heb je er 1 van maat 56. De anderen die je kan kopen, zijn vaak te groot.
wij hebben een slaapzak + dekentje aangezien het nog best koud kan zijn snachts. Sam slaapt trouwens ook pas sinds 6 weken in een slaapzakje!
ja mag je pas geboren baby niet al meteen in een slaapzak doen omdat ze erin kunnen kruipen zei mijn kraamverzorgster die arm en hoofdgaten zijn nog veel ste wijd
Het ligt er maar net aan hoe groot je baby is natuurlijk. Eva slaapt nu in een slaapzak en heeft een dekentje tot aan haar middel. We leggen haar lager neer hoor, maar ze woelt zichzelf omhoog.