slabber-advies gevraagd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kahlen, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ik gebruik gewoon het liefst een hydrofielluier, minste kans op knoeien :p

2. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    de badstof slabben van de baby-dump zijn er fijn!ook via internet te bestellen ;)

3. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Bibetta Ultrabib Met Mouwen Green - Slab | Babypark

Ik zweer bij deze. Neemt alles goed op maar zijn ook makkelijk weer schoon te speolen. Hier overigens nog niet zo een probleem met de erste hapjes maar meer toen hij ouder werd en dus afgeleid en van links naar rechts in de stoel zodat de hapjes in t rond vliegen :)

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik heb mum2mum wonderslabben en vind ze ideaal!

5. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    #25 Yesera, 30 jul 2013
    Laatst bewerkt: 30 jul 2013
    Deze heb ik ook, maar dan wel MET mouwen. Heel fijn zijn ze! Mijn zoontje houdt er vanaf zijn eerste hapjes al van om de lepel uit onze handen te pakken en er dan lekker mee te gaan spelen. Met deze slab is dat geen probleem, alles komt er onder, maar zijn kleren blijven tenminste schoon :D. Spoel de slab na het eten af, neem zijn handjes, snoetje, stoel en de vloer af en mannetje kan weer verder. En regelmatig gaan de slabs even mee in de wasmachine. Ik vind ze echt een aanrader.

6. DaphneB

DaphneB Bekend lid

25 jul 2011
    585
    68
    28
    met stip op 1 Silly Billyz :-D

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Ik heb van alles en nog wat. Als ze maar lang genoeg zijn is het wel prima. Die van Koeka zit goed, is lang genoeg en blijft ook wel mooi en schoon. Verder gooi ik ze ook gewoon weg als ze echt te vies zijn.
    Die plastic dingen met opvangbak van de Prenatal vond ik helemaal niks trouwens.

8. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Ik heb nooit slabbers gebruikt. Zijn kleren zaten er nooit onder en anders wast de wasmachine wel. Inmiddels is hij 19 maanden en ja hij knoeit wel eens, maar ach :)

Als je slabbers gebruikt zou ik wel kiezen van die lekkere grote slabbers, eventueel met zo'n plastic laagje. Makkelijk en snel schoon te maken.

9. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL
    Echt de Silly Billyz. Ze kosten wat, maar dan heb je ook wat.

35 slabbers in de week is wel wat overdreven hoor. Zolang het gewoon fruithap is, kan hij zeker wel 2x mee voordat hij in de was gaat. Dus de fruithap en het avondeten.
    Ze zijn extreem snel droog en elke vlek gaat er uit! Ook verkleuren ze niet, dus ze gaan ook wel eens mee in de zwarte was.

Met een plastic bakje eraan lijkt me niets. Hij zit nu altijd in de kinderstoel tijdens het eten, dus dat wordt het hem niet.

Ik heb ook die plastice dingen gekregen van de hema, maar zou niet weten wat ik daar mee moet. Als ze knoeien met drinken loopt het zo naar beneden en ook het fruithapje glibbert naar beneden.

Slabbers die je over het hoofd moet doen, vind ik ook niet fijn. hun hoofd groeit nogal en dan zit er wel veel verschil tussen een kindje van 9 maanden en van 17 maanden. Plus dat ie het wel eens zo flikt dat de slab erg vies is.

10. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Ik zweer juist bij de plastic opvangbakje slabbers van de Prenatal. Afspoelen onder de hete kraan en klaar. Ideaal!!!!

11. Sax

Sax Bekend lid

22 jan 2013
    987
    0
    0
    Nadeel is alleen dat zoonlief nu het opvangbakje heeft ontdekt ;)

12. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Silly Billyzzzzz. We hebben plastic slabbers van de ikea gehad. Deze zijn niet water dicht. Met rooie saus nog steeds rode vlekken. Harde plastic slabber met opvang bak zaten niet lekker in zijn nek. Plastic slabber van de c en a liep nattige saus, fruitsap langs. Nog vieze broeken. Silly Billyz zijn waterdicht. En de stoffige voorkant neemt sap op. Ideaal. Deze had ik eerder moeten vinden :)

13. Snowy82

Snowy82 Actief lid

19 apr 2012
    354
    0
    0
    Studeer
    Zweden
  14. angel229

angel229 Niet meer actief

De badstoffen slabber van de Ikea. Heb er een flinke stapel van liggen.

15. Mamatss

Mamatss Actief lid

23 jan 2012
    421
    0
    0
    Deze van Ikea zijn top! Katoenen voorkant, zodat het vocht er niet vanaf loopt en een waterdichte achterkant. Ze kosten 3,99 per 2 en ik was ze op 60 graden en dat gaat prima. Hier geen andere slabbers meer: KLADD SMULTRON Slab - IKEA

Verder de kwijlslabbers van Silly Billyz, maar daar houd je de pastasaus niet mee buiten boord :)

Deel Deze Pagina