Die gebruiken wij eigenlijk al sinds het begin. Vind het zo'n gedoe met dat spuugdoekje onder hun kin, die duwen ze steeds weg. Dus hier krijgen ze standaard slabbetjes om bij de fles.
ik gebruik die ook al heel lang, veel handiger dan spuugdoekjes, ik hou m nog een tijdje om omdat hij daarna ook nog wel eens terug spuugt en dan moet ik m zo vaak omkleden...
de afgelopen weken heeft ze ook bijna continu een slabbetje om en moet regelmatig verwisseld worden door de dag. Ze geeft regelmatig een mondje terug en om haar dan steeds om te kleden vind ik veel te lastig...
wij gebruiken ze sinds n maand hiervoor met spuugdoekjes gedaan. En als ze op zijn komen de doekjes weer te voorschijn.
Ook wij gebruiken voor Mick standaard bij elke voeding een slab. We houden 'm ook altijd nog een half uurtje om bij hem, omdat hij vaak nog wat teruggeeft. Scheelt inderdaad wat verschoningen. Ik ben met een spuugdoekje altijd standaard te laat maar die slab werkt prima. Wat ik wel vind is dat die slabbetjes vaak erg klein zijn. Mick draait vaak zijn hoofdje bij spugen (zul je altijd zien), dus wij hebben vrij grote slabbetjes gekocht (zie foto-album), die lopen mooi helemaal rondom zijn nekkie en sluiten mooi aan (gekocht bij slabberrr.nl) Groetjes, Emma
hier pas een slab vanaf het bijvoeden met 6 maanden. Maar Nick was en is dan ook absoluut geen spuger. Ik sta verbaasd als er iets uitkomt zeg maar. Maar nu....de wortel zat weer in zijn ogen haren en op zijn romper vandaag...
Ik heb ze ook vanaf het begin. Ik heb alle slabje met touwtje weggedaan, ik vind dat zo'n gepiel. Hier alleen nog maar waar zijn hoofd doorheen moet.
Ik gebruik geen slabbertje en ook geen spuugdoek, Fatih die drinkt zonder te knoeien en geeft nooit voeding terug.
heb weinig tot geen slabben gebruikt Caitlin trekt ze meteen weer af en dat maakt een grotere bende dan zonder slab
Vanaf het begin,spugdoekjes trekt Jim weg!Heb wel slabbers die over het hoofd moeten vind het nix met strikjes of drukkers werken!Ideaal en ik laat t ook nog ff een half uurtje om hangen na de fles!