Slabbertje gebruiken?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ssgerundt, 2 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Wanneer gaan jullie een slabbertje gebruiken?

2. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Die gebruiken wij eigenlijk al sinds het begin. Vind het zo'n gedoe met dat spuugdoekje onder hun kin, die duwen ze steeds weg.
    Dus hier krijgen ze standaard slabbetjes om bij de fles.

3. sim

sim Niet meer actief

ik gebruik die ook al heel lang, veel handiger dan spuugdoekjes, ik hou m nog een tijdje om omdat hij daarna ook nog wel eens terug spuugt en dan moet ik m zo vaak omkleden...

4. Friemeltje

Friemeltje Actief lid

2 jul 2006
    406
    1
    0
    Hier ook al slabbertjes vanaf het begin, spuugdoekjes gebruik ik ook..

5. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    de afgelopen weken heeft ze ook bijna continu een slabbetje om en moet regelmatig verwisseld worden door de dag. Ze geeft regelmatig een mondje terug en om haar dan steeds om te kleden vind ik veel te lastig...

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    wij gebruiken ze sinds n maand hiervoor met spuugdoekjes gedaan. En als ze op zijn komen de doekjes weer te voorschijn.

7. Emma2

Emma2 Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Ook wij gebruiken voor Mick standaard bij elke voeding een slab. We houden 'm ook altijd nog een half uurtje om bij hem, omdat hij vaak nog wat teruggeeft. Scheelt inderdaad wat verschoningen. Ik ben met een spuugdoekje altijd standaard te laat :) maar die slab werkt prima. Wat ik wel vind is dat die slabbetjes vaak erg klein zijn. Mick draait vaak zijn hoofdje bij spugen (zul je altijd zien), dus wij hebben vrij grote slabbetjes gekocht (zie foto-album), die lopen mooi helemaal rondom zijn nekkie en sluiten mooi aan (gekocht bij slabberrr.nl)

Groetjes, Emma

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hier pas een slab vanaf het bijvoeden met 6 maanden. Maar Nick was en is dan ook absoluut geen spuger. Ik sta verbaasd als er iets uitkomt zeg maar. Maar nu....de wortel zat weer in zijn ogen haren en op zijn romper vandaag...

9. Salomina

Salomina Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.225
    0
    0
    Hier vanaf begin ook slabbetjes aan.
    Ik heb ze van de Wibra gehaald, en die zijn lekker groot.

10. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik heb ze ook vanaf het begin. Ik heb alle slabje met touwtje weggedaan, ik vind dat zo'n gepiel. Hier alleen nog maar waar zijn hoofd doorheen moet.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vanaf het begin

12. Cynthia85

Cynthia85 Bekend lid

4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Ik gebruik geen slabbertje en ook geen spuugdoek, Fatih die drinkt zonder te knoeien en geeft nooit voeding terug.

13. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook vanaf het begin maar gebruik ook nog spuugdoekjes.

14. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik gebruik eiegnlijk alleen nog maar het spuugdoekje kan ook wel over stappen op de slabbers.

15. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    heb weinig tot geen slabben gebruikt

Caitlin trekt ze meteen weer af en dat maakt een grotere bende dan zonder slab :)

16. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik gebruik ook spuugdoekjes met een slabbertje heb ik het idee dat het truitje nog nat wordt.

17. Moontje78

Moontje78 Actief lid

6 feb 2007
    137
    0
    0
    Vanaf het begin,spugdoekjes trekt Jim weg!Heb wel slabbers die over het hoofd moeten vind het nix met strikjes of drukkers werken!Ideaal en ik laat t ook nog ff een half uurtje om hangen na de fles!

Deel Deze Pagina