Tot welke leeftijd vinden jullie dat een kindje in de box kan? Yildiz zit er vrij weinig in, alleen als ik even snel iets moet doen gaat ze daar in. Ze staat de eerste 5 min dan te gillen maar uiteindelijk gaat ze wel lief spelen voor een aantal min maar ze is het dan alweer snel zat. Onze huiskamer is best klein en hij staat me nu toch behoorlijk in de weg en ik zit er aan te denken om hem nu maar op te ruimen. Zit even te twijfelen wat nu een goed idee is :
Tja moeilijk , het is maar precies wat jij zelf ook handig vind. mij lijkt het makkelijk inderdaad dat als jij even iets moet doen dat ze in de box kan en er niets kan gebeuren. Maarja, wanneer ruim je hem dan eens op he? Je kan hem ook niet eeuwig laten staan. Ligt aan jezelf denk ik. kan je niet echt helpen want mijn ukkie in nog zo klein. heb er geen ervaring mee.
Lotte zit al zeker 8-9 maanden niet meer in de box. Hij staat er nog wel i.v.m. volgende kindje. Gek genoeg wilde ze er vorige week even in en nu probeert ze er telkens in te klimmen..
ik zat ook te denken wanneer ik 'm weg moest doen.. ook wegens een kleine woonkamer.. nu gaat ie iig nog niet weg.. want het is heel handig als ik bijv. moet stofzuigen etc... dus ik denk dat ik 'm wegdoe.. wanneer zij snapt wanneer ik tegen haar zeg... "blijf jij maar hier zitten.. mama gaat zuigen"
mijn zus haar zoontje is net 2 geworden en zij heeft hem net de deur uit gedaan. Was af en toe echt erg handig, als ze bv ging koken. kan je hem toch niet in de gaten houden als je en parte keuken hebt.
Ik heb em bij de meiden net na 1 jaar weg gedaan. Zij wilden er beiden niet echt meer in en hij stond in de weg
Ik probeer Tijn zolang mogelijk in de box te houden. Idd erg handig als je even wat moet doen. En vooral omdat ze zometeen ook gaan lopen en je ze dus continu in de gaten moet houden is het heerlijk om de box nog even aan te houden. Tijn vindt het nu nog prima in de box. Ik zet hem er ook veel in. Ik ben benieuwd hoelang Tijn het prima blijft vinden, maar ik hoop zeker tot anderhalf jaar
me nichtje van 2.5 vind het nog steeds erg leuk in d ebox als ze alleen wil zijn wil ze erin...het is haar plekje... en haar moeder vind het prima, ik ook hoor zolang ze het zelf wil....
Vanaf dat mn dochter ging kruipen zat ze er bijna niet meer in... voor mn zoon gebruik ik hem meer zodat mn dochter hem niks kan "aandoen" als ik ff de kamer uit ga. Verder is het hier beneden helemaal kids-proef dus durf ze opzich wel vrij snel alleen te laten.
Hier hopelijk zo lang mogelijk. Als de meiden eenmaal beginnen te kruipen en lopen is het wel érg makkelijk dat ik niet continue op 2 hoef te letten
mijn zoon en dochter beiden tot ongeveer een jaar, zeg maar tot ze konden lopen daarna boeide de box hun niet meer.....
bij mij is die weggegaan toen jordy kon lopen hij vond er niks aan en ik vond het ook eng omdat die begon te klimmen als ik eten aan het koken was zat hij er bij in de kinderstoel en kon ik hem zo vermaken tussen het eten koken door hij liep al ver voor zn eerste jaar en mijn huiskamer was maar 4 bij 4 dus een verademing toen die weg ging zit er nu zelfs aan te denken om helemaal geen box aan te schaften
Mijn dochter heeft tot ongeveer 20 maanden in de box gezeten. De box is blijven staan want nu ligt mijn kereltje erin!
Ik heb vandaag de box weggehaald. Was hem zat en yildiz heeft de laatste dagen er niet in gezeten (miss 10 min totaal ofzo) Me huiskamer is weer wat ruimer nu.
bij mijn eerste heb ik hem al na 11 maanden weggehaald alleen drinken wilde hij er nog in en als dat op was dan was hij het zat de box stond niet echt in de weg want de woonkamer is heel groot en heb een open keuken dus tijdens koken kon ik hem makkelijk in de gaten houden ook had ik hem al vaak uit de box zodat hij lekker veel kon oefenen met stappen langs de tafel
Yentl heeft in de box gezeten t/m haar 2e jaar.Ik vond het idd erg handig vooral tijdens het koken. Liefs,Claudia